ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

خلینا لوحدنا : بذار من و تو باشیم

واقعاً این آهنگ شاد کنندست روزها خوش و شادی بخش رو برای همه دوستان آرزومندم



 

 

کل حاجه حلمت بیها النهارده انا شوفتها

تمام رویاهامو الان پیدا کردم


 لما جیت وملیت حیاتى یا حبیبى

وقتی که اومدی تمام زندگیمو تسخیر کردی


کان فى بالى دنیا حلوة عشت اجمل منها

همیشه در رویاهام دنیای زیبائی رو تصور میکردم ولی قشنگتر از اون رو زندگی کردم


نفسى اقولک کلمه اغلى من حبیبى

کلمه بالاتر از عشق رو برات انتخاب میکنم


خلینا لوحدینا ننسى الناس نعیش دنیا باحساس تکون هیا جنتنا

بذار فقط من و تو باشیم و مردم رو فراموش کنیم و دنیایی با احساس رو زندگی کنیم و این بهشت ماست.


خلینا لوحدینا کده على طول خلى اللى بیننا یطول ده وقت فرحتنا

بذار همینطور باشیم بذار این زمانی شادی ما طولانی بشه


قلبى ویاک استریح

قلب من با توئه آرام باش


وفى ثوانى صدقک شاف معاک حب وامان ملحمش بیه

و در یک لحظه تو رو پذیرفت . در تو عشق و آسایش رو پیدا کرد که انتظارشو نداشته.


الکلام ویاک یریح ده اللى عارفک یعشقک

حرف زدن باتو انرژی بخشه. میدونم که هرکی بشناستت عاشقت میشه 


امال اللی یکون حبیبک یعمل ایه

کسی که عاشقته نمیدونه چیکار کنه( اونطوری که من برداشت کردم کسی که عاشقته با این همه خوبی نمیدونه چطور ازت نگهداری کنه)



کل کلمه حب منک اتقالتلى سمعتها طمنتنى وفرحتنى قولت اه

تمام کلمات عاشقانه ای که گفتی رو گوش دادم به من آرامش بخشید و من رو شاد کرد و من فقط آه کشیدم.


ده اللى جرب حبک انت کان هیعرف وقتها

کسی که عشق تورو تجربه کرده میدونه که زمانش فرا رسیده( که بگه )


 اللى ضاع من عمره وانت مش معاه


زندگی بدون تو عمر تلف شدست


نظرات 10 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ http://lostmorsel.blogfa.com

چشمتون بی بلا
وبلاگتونو که دوباره باز کردم چشمام گرد شد!
خیلی خوشحالم کردین ایشالا شماهم همیشه شاد و سرزنده باشین.
من هم در واقع باید عرب زبان باشم اما همه ی فامیل عربی بلدن غیر از من. حالا ایشالا کم کم یاد می گیرم.
بازم ممنون.

خواهش میکنم موفق باشید اتفاقاً من هم تو خانواده عربی صحبت نمیکنم ولی خوب عربی رو بلدم

نوید سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

عالی...مثل همیشه مفهوم حرف های زیبای عمرو رو به ما رسوندی...

خواهش میکنم خوشحالم نوید جان خوشت اومده.

زهرا. سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

عالــــــــــــــــــــــــــــِیییییه..ممنون

خواهش میکنم زهرا جان

نازی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

ممنون احمد اقا اگه میشه حبیت یا قلبی و هی ذکریات رو همه ترجمه کنید

چشم نازی خانوم سعی خودمو میکنم سریع انجام بدم

ریحانه پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام ممنون از ترجمه ها واقعا زیباست

ببخشید معنی دی چیه؟

سلام نظر لطف شماست .

اگر نظرتون ای هستش:دی به معنی لبخند برای ایرانیهاست

اگر منظورتون به دی انگلیسی هستش تا اونجایی که من فهمیدم یه حرف اضافست معنی به خصوصی هم نداره من خودم به "این" ترجمش میکنم بعضی مواقع

sara پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ب.ظ http://lostmorsel.blogfa.com

سلام
ببخشید دخالت میکنم ولی فکر کنم منظور ریحانه جان دی عربی بوده مثل: واللیله دی اجمل اللیله فی حیاتی انا...!

سلام .ممنونم از کمکتون. من جا مصری نوشتم انگلیسی معذرت میخوام.

در کل یه حرف اضافست معنی نکردنش مشکلی تو جمله وارد نمیکنه. ولی تو زبون مصری هی به کار برده میشه مثل the انگلیسی

noor3ini جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام
منم عذر بابت دخالت ..
دی : این
اللیله دی : این شب.امشب
ترجمه ی خوبی بود .. من عمرو رو خیلی دوست دارم

سپاس از تذکرتون

zohre جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

Shoma ke too in kar dasti dari ahang haye nawal ro ham tarjome kon.oun khoshgele.darzemn ghadimiysh.m ba oona bozorg shodam amma manisho nemidounam:(((((((

اگر تک آهنگی خدمتتون هست ارائه کنید اگر وقت کردم ترجمه میکنم ولی قولی بابت این موضوع نمیدم

narges چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:06 ب.ظ

salaaaam ye donya sepas babate zahmati ke keshidi pesar man asheghe amru diyabaaam vayeii

خواهش میکنم موفق باشید

خلود دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام احمد جون معنی دی به زبان فارسی یعنی این من خودم عرب زبانم

بله چشم بیشتر دقت میکنم تو ترجمه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد