ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

عدت الایام علیا2013

این هم ترجمه عدت الایام علیا امیدوارم خوشتون بیاد منتظر نظراتتون هستم


  


عدت الایام علیا

روزگار بر من گذشت


عدت صعبه بجد علیا

حقیقتاً سخت بر من گذشت


 ما انا معرفتش اعیش یا حبیبى

عزیزم من نمیدونستم چطور زندگی کنم


 وانت غایب عن عینیا
و تو از چشامان من دور بودی

اصعب حاجه مرت بیا

سخت ترین حالت به من وارد شد


حاله الوحده طول لیالیا

شبهائی که به تنهائی گذشت


 واصعب منها الشوق یا حبیبى

و سخت تر از اون شوق (انتظار دیدن)


 وانت غایب عن عینیا
درحالی که از چشمانم دوری

کنت بحاول اعیش من غیرک

داشتم سعی میکردم بدون تو زندگی کنم


قولت لنفسى اعیش مع غیرک

به خودم میگفتم که عاشق کسی دیگه میشم


 بس ما شوفتش ابدا غیرک

در حالی هیچکس رو جز تو لایق ندیدم


 وانت غایب عن عینیا
در حالی که از چشمانم دوری

عرفت قیمتک یا حبیبى

عشق من ارزش تو رو فهمیدم


 عرفت یعنى ایه حبیبى

معنای معشوقه رو درک کردم


 ولا قوللى اقول لمین حبیبى

وگرنه تو به من بگو به کی بگم عشقم


 وانت غایب عن عینیا
در حالی که از چشمانم دور هستی

نظرات 11 + ارسال نظر
faryad چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ http://beatit.blogfa.com

سلام و درود بر شما دوست نازنینم
باور کنین به همه جا سر دم ولی فقط شما پاسخگو بودین
حقیقتا ممنونم
دوست عزیز چند سال پیش یه کلیپی دیدم که تقریبا همزمان با اهنگ نورالعین بود
توی ان کلیپ و موزیک ویدئو عمرو دیاب به همراه مردم شهر به خاستگاری یه دختر میره و اهنگ اجرا میشه
خیلی دوس دارم اسشمو بدونم تا کلیپ و اهنگ رو گیر بیارم
کمکم کنین واقعا ممنون میشم خسته نباشین

کلیپ عربی تو این مایه ها زیاد بوده تا الان ولی یادم نمیاد عمرودیاب چنین چیزی خونده باشه. شاید کلیپ "عودونی" بوده باشه.

شاید هم کلیپ دیگه عمرو "ویلومونی" باشه
بیشتر عراقی ها تو این سبک ماجرا کلیپ میسازن

faryad پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ http://beatit.blogfa.com

سلام
خسته نباشین ممنونم بابت پاسخگوییه شما
اخر اهنگ با یه ماشین میرن!
فک کنم تلفظش اینجوری باشه :
یا الهه ویره...!
همچین چیزی! اگه بازم به ذهنتون رسید چیزی کمکم کنین واقعا ممنون میشم

فکر کنم آهنگ "راجعین" باشه. اولش یه گروه موسیقی رو نشون میده و یه جلس مهمونیه و تو کلیپ موتور سواری میکنن و آخرش با یه ماشین قرمزی میرن تو آسمون.
راجعین نعشق و ندوب و نعیش مع بعض حیاتنا.

faryad چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://beatit.blogfa.com

سلام
احوال شما؟
شرمنده همش مزاحم میشم خسته نباشین
نه ریتمش تنده
این اهنگ رو گرفتم این نبود
شاده تا این که غمگین باشه
اگه اهنگه دیگه ایی نزدیک اینی که میگم به ذهنتون رسید ممنون میشم بگین
با عده ایی از مردم شهر میره در خونشون و البته کم کم مردم اضافه میشن

ویدیو حبیبی یا نور العین چی؟ البته این ماشین نداره توش به یه گروه موزیک هستند.

faryad دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ http://beatit.blogfa.com

سلام
حبیبی که تموم زندگیمه!
کاش بتونم این اهنگ رو پیدا کنم

ای کاش جزئیات بیشتری از آهنگ یادت میمود. تو یوتیوب بگرد شاید پیداش کنی

عباس یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ http://a-d-w.blogfa.com/

مرسی...البوم رامی جمال یادتون نره...اونم ترجمه کنید.. فوق العاده است

چشم عباس جان انشاالله قسمت بشه ترجمه میکنم

ریحانه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

معنی فوق من اللی انت فیه یعنی چی؟

ترجمه آهنگ در وبلاگ قرار گرفت

ریحانه شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام
ترجمه خلیک فاکرنی از البوم قمرین رو ممنون میشم بزارید

انشاالله.یاد آوری کنید

ریحانه چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

لطفا ترجمه آهنگ دوام من المحال رو بزارید!

انجام شد ریحانه خانوم

نسرین یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ق.ظ http://facebook.de

سلام خدمت هم هموطنان و بخصوص شما احمد اقا مرسی از زحماتتون من خوشحالم که این سایت رو پیدا کردم و میخواستم خواهش کنم در صورت امکان لطف کنید ترانه ده الحلمنا عمر دیاب رو ترجمه کنید متشکرم

این آهنگ منظورتونه؟

http://ashm.blogsky.com/1390/05/07/post-45/

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام ببخشید اینی که شما جواب دادید من روش کلیک کردم ولی باز نمیشه ممکنه به فیسبوکم بفرستید خیلی ممنون میشم

مژده محمدی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ب.ظ

با سلام
امکانش هست ترجمه فارسی اهنگ راجعین رو تو سایتتون قرار بدید.
راجعین نعشق وندوب ونعیش مع بعض حیاتنا
راجعین مایفیدش هروب من شوقنا ومن حکایاتنا
وتعالى تعالى تعالى یاحبیب العمر تعالى
کل اللى أنا عشته فى بعدک من عمرى ده مش محسوب
وحلفت انى هفارق وعیش من غیر عینیک
مش بس لقیتنى عاشق أنا روحى لاقتها فیک
یاحبیبى بلاش نعاتب ونجیب سیرة اللى فات
ده مفیش بین الحبایب غیر أحلى الذکریات
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد