ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

انا جنب حبیبی 2017 عمرودیاب

ترجمه آهنگ جدید و بسیار زیبای انا جنب حبیبی 2017 عمرودیاب  امیدوارم خوشتون بیاد


یاتون نره در تلگرام، کانال مارو دنبال کنید جدیدترین آهنگ ها و ترجمه ها و اخبار مربوط به عمرودیاب اونجا قرار میگیره

https://t.me/diabi       https://t.me/diabi           https://t.me/diabi         https://t.me/diabi


  

طول ما انت معایا وفی حیاتی یاحبیبی

تا زمانی که تو در زندگی من وبا من هستی عشق من


بنسی روحی وبلقی نفسی اتملکت الدنیا دیا

خودمو فراموش میکنم و میبینم که این دنیا مال من شده


وبعیش فی حکایه تبتدی بکلمه حبیبی

وبا رابطه ای زندگی میکنم که با کلمه " عشق من " اغاز میشه


یاحبیبی والقی عمری من حلاوته بیجری بیا

عزیزم شیرینی روزگار رو در خودم حس میکنم


وانا جنب حبیبی حبیبی حبیبی اللی انا بتمنی فی عمری لقیته معاه

من کنار عشقم عشقم عشقم هستم چیزی که من آرزوشو داشتم در اون پبدا کردم


وانا جنب حبیبی حبیبی حبیبی طایر من الفرحه کلامی بیبقی غنا

من کنار عشقم عشقم عشقم هستم از شادی پرواز میکنم و کلام  من آواز میشه


فرحتی ضحکتی عینی بتقولک علیها یا حبیبی انت عارف انت ایه بالنسبه لیا

شادی من خنده من و چشمهایم برایت میگوید" عزیزم  تو میدانی که برای من چه ارزشی داری *


الحب ده بان والسعاده اللى فى خیالک یا حبیبی یوم لقانا شفتها بتنده علیا

عزیزم چنین عشقی و خوشبختی برای من در رویای بدست اوردنت روزی که تورو دیدم من رو صدا کرد

نظرات 7 + ارسال نظر
نوید چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام به احمد گل ترجمه این آهنگ عالیه...

سلام نوید جان

مرضی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام و درود
ممنون از ترجمه هاتون
بیزحمت اهنگ avel kol haga رو هم بزارید.

در کانال ترجمه بعضی آهنگ هارو قرار دادم

نازی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 11:21 ب.ظ

دم شما گرم احمد اقا...ممنون

خواهش میکنم

مسعود جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:17 ب.ظ

ببخشید اسم این اهنگ چیه غولولی قلب جارها ظالیم قلب جارها ...... ومین یا و اهنگ خیلی غمناک از امر دیاب بگید اسم اهنگ

آهنگ قولولی لوفی صالح ها ارح لها و صالح ها ظلم ها و قلبی جارح ها

وهى عامله ایه از آلبوم تملی معاک

آنا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 02:49 ب.ظ

ممنونم بابت ترجمه هاتون

Sara شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام لطف کنید ترجمه اهنگ نعمه الحرمان رو بدارید

Sonita سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام ممکنه ترجمه اهنگ اللی بینا حیاة اکتر از عمرو دیاب رو هم بزارین ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد