ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه آهنگ وحشتینی عمرودیاب

آهنگ زیبای وحشتینی از آلبوم لیلی نهاری


امیدوارم که از ترجمه خوشتون بیاد و به جمع ما در تلگرام بپیوندید:

برای مشاهده گروه اینجا کلیک کنید و با نرم افزار تلگرام  آن رو مشاهده کنید

 

 وحشتینی
دلتنگ توام

عیونک شایفها وحاسس انی انا عارفها
چشمانت را می بینم و احساس می کنم که آنها را می شناختم

سبینی براحتی اوصفها مکسوفة لیه
بگذار آنها را توصیف کنم. از چه خجالت می کشی

کأنک معایا بقالک عمر ویایا
درست مثل اینکه تو برای همیشه با من بوده ای

بنفس الصورة جوایا من اد ایه
همانند تصوری که داشتم از مدتها

سنین شایفک فی احلامی بنادی علیکی ضمینی
برای  سالها در رویایم تو ا می دیدم، تو را صدا می زدم، مرا در آغوش بگیری

لیالی کنت مش عایش ومستنیکی تحینی
شبهای زیادیست که منتظرم به من زندگی ببخشی

وحشتینی وحشتینی سنین بعدک على عینی
دلتنگ توام، دلتنگ توام، سالهاست که از چشم من دور شده ای

یا أجمل هدیة بعتهالی القدر لیا
ای زیباترین هدیه ای که تقدیر برای من فرستاده است

یا قمری فی عز لیالیا اوصفلک ایه
ای ماه شبهای زیبای من چه چیزی برایت توصیف کنم

والله و الدنیا بقت فی عینیا حاجة تانیة
به خدا سوگند زندگی در چشمان من به گونه ای دیگر شده است

هواکی قابلته وف ثانیة جریت علیه
عشقت را پسندیدم و در لحظه ای سویش دویدم

بحبک هقولها یا ریت قبل ما اکملها
دوستت دارم، این را می گویم، میخواهم پیش از این که کامل شود

تعالی فی حضنی ونقولها احنا الاتنین
به آغوشم بیایی تا بتوانیم با هم بگوییم
نظرات 5 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام من ترجمه ترانه مش فارق رامی صبری 2013 را می خواهم با تشکر

انشاالله ترجمش میکنم

مریم یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:20 ق.ظ

مریم یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام خوبین من ترجمه ترانه ی مش فارق از رامی صبری 2013 را می خواستم با تشکر گفته بودین ترجمش می کنین ممنون می شم ازتون

ماریا پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:24 ق.ظ

سلام خسته نباشید.
ببخشید ترانه تملی معاک از عمر دیاب هم ترجمه کردین ؟
من پیدا نکردم تو سایت.

Sonita سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 01:15 ب.ظ

عااااااااااالیییییییییییهههههههههه دیگه چه بگم :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد