ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

آهنگ عمرنا ما هنرجع عمرودیاب 2016

ترجمه آهنگ جدید و زیبای عمرو دیاب با نام" عمرنا ما هنرجع " که در ادامه مطلب میتونید ترجمه رومشاهده کنید


دوستان اگر میخواید از جدیدترین ترجمه های عمرودیاب خبردار بشید کافیست در تلگرام عضو کانال عاشقان عمرودیاب بشید لینک کانال: https://telegram.me/diabi

 

 

ایامک عدت ونسیتها وحکایتى معاک انا ملیتها
دوران با تو بودن گذشت و فراموشش کردم و داستان باتو بودن رو من بیخیالش شدم

وان کان فیک حاجه انا حبتها دلوقتى بقیت انا ما بشوفهاش

و هرچیز دوست داشتنی که در تو دیده بودم رو الان دیگه دلم نمیخواد ببینمش

ایام واتشالت من عمرى وماخدتش منها غیر تعبى
روزگاری که به فراموشی زندگیم سپرده شد و هیچ چی جز آزار و اذیت برام نداشت

بعد اما لقیت راحت قلبى لو ترضى ارجعلک انا مرضاش
بعد اون زمان من دیگه راحت شدم و حتی اگر تو بخوای باز باهم باشیم من نمیخوام

عمرنا ما هنرجع زى زمان ولا هقدر احبک زى زمان
دیگه مثل اون زمان برنمیگردیم و دیگه هم نمیتونم مث اون زمان دوست داشته باشم

انت اتعودت تشوفنى ملاک بس انا فى الاخر انسان
تو همیشه عادت داشتی من رو یه فرشته (طبق اون چیزی که میخوای ببینی) ولی من هرچی باشم در نهایت انسانم

لسه هنقول کنا وکنا قال یعنى الماضى ده کان جنه
هنوز داری میگی اون موقع ها ما چی بودیم میگه که اون زمانها ما توخوشی بودیم

کان لیا معاک ایام حلوة بس الایام الصعبه کتیر
برای من با تو روزهای قشنگی داشتم ولی روزهای که توش آزار دیدم بیشتر بود

فی حاجات فى حیاتنا لا بنعدها ولا ینفع تانى نجددها
خیلی از چیزها در زندگیمون هستن که نه بهشون برمیگردیم و نه بازگشتشون برامون سودی داره

ایام بقى صعب نعوضها فرق الاحساس دلوقتى کبیر
روزهایی که فراموش کردنشون سخته ولی الان تفاوت در احساس نسبت به اون موقع زیاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد