ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه فوق م اللی انت فیه 2013

آهنگ بسیار زیبای فوق م اللی انت فیه که تصمیم داشتم آخرین آهنگی باشه که از این آلبوم براتون ترجمه کنم امیدوارم که همه آهنگ ها دیگه ترجمه شده باشند. من که این آهنگ رو خیلی دوست دارم امیدوارم  ترجمه بتونه در درک این آهنگ کمکتون کنه.

 

منتظر نظراتتون هستم

  ادامه مطلب ...

ترجمه آهنگ لفیتها بلاد 2013

ترجمه آهنگ بسیار زیبای لفیتها بلاد به معنی سرزمینهارا گشتم از آلبوم 2013 عمرودیاب لفیتها بلاد شفت کتیر دیا به معنی
سرزمینهای زیادی رو گشتم تقدیمتون میکنم نظر یادتون نره

 


  ادامه مطلب ...

دوام الحال عمرو دیاب 2013


سلام برهمگی و تبریک سال نو میلادی 2014 . این اواخر شنیدم که عمرو دیاب آهنگ جدید منتشر کرده گشتم و پیداش کردم واقعاً قشنگه مثل بقیه کارهای عمرودیاب سریع متن شعر رو پیدا کردم و براتون ترجمش کردم امیدوارم لذت ببرید هرجا مشکلی ایرادی چیزی دیدید خبرم کنید. در پایان هم لینک دانلود آهنگ رو براتون قرار دادم.

موفق باشید



  ادامه مطلب ...