ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

کلمات دارت الأیام علیک ام کلثوم

دوستان چند وقت پیش یه آواز از ام کلثوم گوش میدادم به سختی کلماتشو از اینترنت پیدا کردم و برای خودم ترجمش کردم . دیگه ببخشید اگر ربطی به عمرو دیاب نداره ولی متن فوق العاده زیبائی داره.

  ادامه مطلب ...

کلمات اغنیه بلاش تبعد 2015 عمرودیاب

دوستان تشکر میکنم که با نظرات پر از مهر و محبتتون من رو خوشحال میکنید. آهنگ جدید عمرو دیاب رو براتون ترجمه کردم که واقعن شعرش پر از غیرت و تعصب آقای دیاب به کشورش مصر (ام الدنیا) هستش. براتون مفهومی ترجمش کردم تا معنی دقیق کلمات امیدوارم بتونم رضایتتون رو جلب کرده باشم.



  ادامه مطلب ...

یا حب دوبنا 2015

ترجمه آهنگ زیبای حب دوبنا رو براتون میذارم. عمرودیاب با شروع سال میلادی جدید سه آهنگ به طرفدارهاش هدیه کرد . که امیدوارم ازشون لذت ببرید


  ادامه مطلب ...

مش کل واحد عمرو دیاب 2015

با تبریک سال نو میلادی به شما دوستان و سروران عزیز که با حضور و نظراتتون این افتخار رو دارم که میزبان قدمهای پرمهر و محبت شما باشم .آهنگ جدیدی رو خواننده محبوب مصری و پرآوازه خاوریانه به مناسبت سال 2015 عرضه کرده که ترجمشو تقدیم شما میکنم. امیدوارم از این آهنگ و ترجمه نهایت لذت و استفاده رو ببرید.


  ادامه مطلب ...