ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ماجرای پلیور به یاد ماندنی عمرودیاب و رازهای کلیپ تملی معاک 2000


"به هیچ وجه برنامه ریزی نشده بود و جز چیزهای انتخابی نبود برای فیلمبرداری ولی خیلی مشهور شد" . این خلاصه داستان پولیوری است که خواننده عمرودیاب هنگام فیلمبرداری آهنگ تملی معاک آن را به تن کرده بود . 

مریم امین در برنامه متحف المشاهیر بر روی برنامه نجوم اف ام راجع به پولیور معروف عمرو دیاب صحبت کرد و گفت در پشت صحنه همکاری های زیادی صورت گرفت.

و گفت عمرودیاب فقط یک خواننده نیست و او جزیی از زندگی ماست (اینو واقعا درست گفته) و ادامه داد او جزیی از زندگی ما میباشد و آهنگهایش از کاست به سی دی و بعد به فلاش تبدیل شدند و از همه بیشتر خاطره پولیور در آهنگ تملی معاک را که در ذهن همه باقی مانده بود را تعریف کرد  که دارای رنگ سفید و  آبی بود

و همچنین ادامه داد که .داستان به ۲۰ سال پیش برمیگردد که در اتوبوس راننده ی آن به آهنگ محمد فوزی تملی فی قلبی یا حبیبی را از رادیو گوش میداد و پسری ۱۸ ساله فکر نوشتن شعر یک ترانه جدید افتاد برای نوشتن شعر قلم و کاغذ نداشتن و از کسی جعبه کبریت و مدادی قرض کرد و کلمات آهنگ تملی معاک را نوشت .

و مریم امین ادامه داد  و گفت این پسر اسمش محمد علی موسی بود و پیش آهنگساز شریف تاج رفت که او هم آهنگ را به عمرو دیاب پیشنهاد داد و او هم تصمیم گرفت نام آهنگ را روی آلبوم بگذارد و کلیپ آن را فیلمبرداری کنند .  ادامه مطلب ...