ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

مقدرش انا

تشکر میکنم از تمامی دوستانی که نظر میدن . دوستان ببخشید دیگه . دانشگاه و مشکلاتش باعث شده ما دیر به دیر ترجمه کنیم.


دوستان هرچه بیشتر نظر بدین روند ترجمه هم سریعتر شکل میگیره

ادامه مطلب ...

هی حیاتی

کلمات : مجدی النجار

الحان : عمرو دیاب



هی هی حیااااااااااااتی و روحی هی   اون زندگی من و وجود منه

 

اجمل حاجه فی عمری دایما هی       زیباترین خواسته زندگی من همیشه اونه

ادامه مطلب ...

تجربه وعدت

نظر نظر یادتون نره.

ادامه مطلب ...

یوم ما اتقبلنا

این هم خیلی قشنگه .

نظر یادتون نره

ادامه مطلب ...

الومک لیه

واقعاً من هرچی این شعر زیبا رو نگاه کنم و آهنگشو گوش کنم سیر نمیشم.


ترجمه با شعر و بی شعر هردو رو قرار دادم امیدوارم خوشتون بیاد.


ترجمه ویرایش شد.

ادامه مطلب ...

معاک برتاح

من که خودم از شنیدن این آهنگ سیر نمیشم

ادامه مطلب ...

بنادیک تعالى .. بنادیک تعالى


ترجمه آهنگ بسیار زیبا و لذتبخش عمرو دیاب رو براتون قرار دادم .

نظر یادتون نره

ادامه مطلب ...