ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

طرفداران عمرو بخونند

دوستان در سایت کلوب یه کلوب مربوط به طرفداران عمرو پیدا کردم که با درخواست از مدیرش یه اتاق چت آنلاین هم برای صبحت با همدیگه برامون راه اندازی شد عوتتون میکنم که به اون کلوب بیایید تا بتونیم اونجا با مباحث و اخبار و نظرات همدیگه بیشتر آشنا بشینم.



این آدرس پروفایل خودم در اونجاست:



این هم آدرس کلوب:


هرکسی عضو شد بهم خبر بده من اکثراً اونجام ولی همیشه 11 شب تا 1 شب اونجا پاتوقمه

هرکسی بخواد میتونه بیاد باهام گفتگو کنه.



منتظرتون هستم.

مش هضعف

این آهنگ زیبای عمرو دیاب از نور العین رو تقدیم به کسانی که درد عشق یک طرفه رو کشیده اندمیکنم.


نظر یادتون نره خواهش میکنم.

ادامه مطلب ...

الحلم 2011

بازهم عمرو با یه شاهکار جدید باور نمیکنید بعد از ترانه اصلها بتفرق که دوتا ترانه دیگه بیرون اومد و این دوتا ترانش چقدر خوشحالم چون عمرو دیاب از این ریتم آهنگها فاصله گرفته بود و واقعاً تو این ریتم آهنگا صداش خیلی دلنشینتره تا آهنگهای هاوس و غیره البته با این که آهنگ بازسازی شده آهنگیه که برا قدس خونده ولی باز صدای عمرو دیابه که داره آهنگهارو به دنبال خودش میکشونه

ادامه مطلب ...

آلبوم 2011 تامر حسنی - اللى جاى احلى

به سفارش نوید جان آلبوم جدید تامر حسنی با نام:  اللى جاى احلى 2011  براتون قرار میدم ولی همه آهنگها در این پست قرار میگیره اگه آهنگ جدیدی اضافه بشه همین جا براتون امسشو مینویسم امیدوارم خوشتون بیاد.


آهنگ ترجمه شده در این پست :

احساس

دیما معاک

اللى عدی عدی

میهونش علیا

ادامه مطلب ...

لا یستاهل -2011


من عاشق شعرهای آهنگ های عمرو هستم در حالی که سادن ولی احساس بزرگی در اونا نهفتست. ترجمه این شعر تقدیم به همه طرفداران عمرو دیاب که همیشه منتظر آهنگهای جدیدش هستن

ادامه مطلب ...