ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

تعالى نعیش حبیبی2014

آهنگ زیبای تعالی نعیش



تعالى نعیش حبیبی یومین نجدد تانى احساسنا بحب جدید

بیا چند وقتی رو باهم بگذرونیم و از دوباره احساس خودمون رو به عشق جدیدی پیوند بدیم.

 

کاننا لسه متقابلین وسیب الوقت یسرقنا لدنیا بعید

طوری که باهم باشیم و زمان رو بحال خودش رها کنیم تا مارو با خودش به دور دستها ببره

 

ونعیش انا وانت حاله من اللى فی الحکایات

من و تو زمانی مثل افسانه ها  رو سپری کنیم

 

 والعمر یرجع بینا للبدایات خلینا نعیش یومین

بذار زندگی کنیم انگار که تازه متولد شدیم

 

نفکر بعضنا بایام وذکری حلوة عشناها انا وانت

فکر  کنیم به روزگار و خاطرات شیرینی که من و تو باهم زندگی کردیم

 

وغنوة حب اه یا سلام بتوصف حالنا لما الدنیا جمعتنا

و آواز عشقی همراه با آرامش که حال دوران مارو توصیف کنه زمانی که دنیا مارو کنار هم جمع کرده

مش جدید علیک جمالک 2014


دوستان امیدوارم خوشتون بیاد


  ادامه مطلب ...

وحتبتدی الحکایات 2014 عمرودیاب

خب شعر زیبای آهنگ زیبای  وحتبتدی الحکایات رو براتون ترجمه کردم امیدوارم خوشتون بیاد. البته آهنگ جانا هم آپدیت شد.

  ادامه مطلب ...

جماله عمرودیاب 2014


این آهنگ رو خیلی دوست دارم امیدوارم از ترجمه آهنگ خوشتون بیاد.دوستان اگر کسی میتونه آهنگ مصری ترجمه کنه فرقی نداره از کدوم خواننده بهم پیام بده که تو این وبلاگ باهم همکاری کنیم.


 

ادامه مطلب ...