ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

مش جدید علیک جمالک 2014


دوستان امیدوارم خوشتون بیاد


  

مش جدید علیک جمالک الجمال ده جدید علیا

برای تو این زیبائی جدید نیست ولی برای من جدیده

 

شفت روحی محتجالک قولت یاریت تبقی لیا

دریافتم که به تو نیاز دارم و گفتم ای کاش برای من باقی بمونی

 

شفت اجمل صوره کامله مش بقولهالک مجامله

تصویر کاملی از زیبائیها دیدم و جمله های زیادی نمیگم( یعنی زیاد حرف نمیزنم)

 

رایی فیک انا قولته فی جمله اه یاریتک تبقی لیا

نظر خودمو تنها در یک جمله گفتم که ای کاش برای من باقی بمونی

 

هى امنیه فی خیالی نفسی ترضی تحققهالی

اون باعث آرامش خیالم هستش دلم میخواد بهش دست پیدا کنم

 

نفسی کل ما فیکی یبقالی اه یا ریتک تبقی لیا

دلم میخواد هرچی دورن تو هست برای من باشه آه که میخواستم برای من بمونی

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:43 ب.ظ

ممنون...ترجمه ت خوب بود...

h-t شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ق.ظ http://shorooe-taze.blogfa.com

سلام، ترجمه ها عالی بود.
آهنگ shofte el ayam رو ترجمه نمی کنید؟

sara شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ق.ظ http://lostmorsel.blogfa.com

سلام دوست قدیمی
من تبلیغ آلبوم جدیدشو زیاد دیدم ولی فکر کردم زیاد جال نیست، حالا که اومدم اینجا می بینم حتما باید برم دانلود کنم!

خدا قوت

محمد یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ق.ظ

تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد