ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

واهی ذکریات

یکی از غمگین ترین ترانه های عمرو دیاب که به نظرم پر از احساس عمرو دیابه رو براتون ترجمه میکنم . عمرو دیاب این آهنگ رو ساخته و لحن خوندنش خیلی غمگینه در کل احساس عمرو دیاب هم از آهنگ هم از خوندنش پیداست. من که خودم به شخصه چندین بار پشت سر هم گوشش میدم


امیدوارم با ترجمم تونسته باشم مفهوم آهنگ رو به دوستان منتقل کنم.



  ادامه مطلب ...

خلینا لوحدنا : بذار من و تو باشیم

واقعاً این آهنگ شاد کنندست روزها خوش و شادی بخش رو برای همه دوستان آرزومندم



 

ادامه مطلب ...

سبت فراغ کبیر

 خب این هم یکی از شعرهای غمگین و خیلی غمگین آلبوم عمرو دیاب که واقعاً حزن بر انگیزه البته آهنگ خیلی قشنگی داره و عمرودیاب هرچی بخونه زیباست.


دیگه عجله عجله ترجمش کردم مشکلی بود بگید تو نظرات اصلاحش میکنم.


نظر یاتون نره

ادامه مطلب ...

جرالی ایه - چه بر سر من آمد

 ترجمه آهنگ زیبای جرالی ایه رو براتون میذارم امیدوارم خوشتون بیاد.


نظر یادتون نره.

ادامه مطلب ...