ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

جرالی ایه - چه بر سر من آمد

 ترجمه آهنگ زیبای جرالی ایه رو براتون میذارم امیدوارم خوشتون بیاد.


نظر یادتون نره.

 

حلم ولا ده خیال ولا اللى شایفة ده حقیقة

خواب یا رویاست؟ یا چیزی که میبینم یک حقیقته؟


عدى خلى حالى حال طیرلى عقلى فى دقیقة

من را از خود بی خود کرد و در یک دقیقه مرا دیوانم کرد


حلم ولا ده خیال ولا اللى شایفة ده حقیقة

خواب یا رویاست؟ یا چیزی که میبینم یک حقیقته؟


 عدى خلى حالى حال طیرلى عقلى فى دقیقة

من را از خود بی خود کرد و در یک دقیقه مرا دیوانم کرد


انا جرالى ایه جرالى

چه بر سر من آمد


ایه الدنیا مالها احلوت لیه

دنیا چرا اینطور شده؟ چرا شیرین شده؟


 جرالى ایه جرالى ایه

چه بر سر من آمد


 شایف الحیاه اجمل بعنیک

دنیا زیبا را در چشمانت میبینم


مره واحده انا لقیت

با یک بار ملاقات کردن


 حوالیا نور ملى حیاتى

دنیای من پر از نور شد


 اتوهمت بیه نسیت کل اللى عدى فى حیاتى

افکار منو مشغول کرد و تمام گذشته زندگیمو فراموش کردم


مره واحده انا لقیت حوالیا نور ملى حیاتى اتوهمت بیه نسیت کل اللى عدى فى حیاتى

با یک بار ملاقات کردن دنیای من پر از نور شد

افکار منو مشغول کرد و تمام گذشته زندگیمو فراموش کردم


نظرات 8 + ارسال نظر
نوید جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

سلا به احمد عزیز...
ترجمه این ترانه عالیه و حرف نداره...

ممنونم نوید جان . کلن تو همه ترجمه ها یادت هستم برای ویرایششون

عباس شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ http://a-d-w.blogfa.com/

شکرا...

مشکور حبیبی

sara شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://lostmorsel.blogfa.com

بازم ممنون
ببخشید یه سوال: شما زبان عربی رو کامل بلدید؟میشه بپرسم چطوری یاد گرفتید؟

خواهش میکنم بنده عرب زبان هستم.

salman یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

fogholade

سپاس

محمد یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

دمت گرم
بی زحمت ترجمه ترانه ی ( سبت فراغ کبیر) رو اگه بذاری ممنون میشم.
شکرا

چشم محمد جان .

نازی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

ممنون

خواهش میکنم.

Adel پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ

دستت در نکنه امروز دیونه شدم باور کن دیدم گذاشتی اصلا نیمدوننم دمت گرم عزیزم ...

خواهش میکنم نظر لطفته

zohre جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

Vaghean khodaro shokr ke adamaiiii peyda mishan ke vaghteshouno bezaran vase hamchin karai.azatoon mamnoonaaaam.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد