ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

معک قلبی 2016

معنی آهنگ زیبای معاک قلبی:

قولى یا حبیبى لیه وانت عنى بعید
عزیزم بهم بگو چرا از من دوری

 انا شوقى لیک بیزید وان جیت انا برتاح
عشق من به تو در حال رشد هستش و اگر بیای من راحت میشم

قولى یا حبیبى ایه اللى غیرنى
عشقم بهم بگو چه چیزی من رو دگرگون کرد

 وازاى بتشغلنى عن عمر قبلک راح
و همیشه مجبورم به گذشته بدون تو فکر کنم(بیهوده بوده گذشته)

معاک قلبی وبلاش تغیب عنى بتوحشنی
همیشه در قلبم هستی و خیلی بیخود ازم دور شدی ومن دلتنگتم

 معاک قلبى والله ولا بنساک
همیشه در قلبمی به خدا فراموشت نمیکنم

معاک قلبی وبلاش تغیب عنى بتوحشنی
همیشه در قلبم هستی و خیلی بیخود ازم دور شدی ومن دلتنگتم

 ملیش غیرک حبیب قلبى یا احلى ملاک
غیر از تو عشقی در قلبم نیست ای زیباترین فرشته

احلى ایامى واجمل سنین تتعاش جنبک
زیباترین و شیرین ترین روزهای زندگی من درکنار تو بود

 یا اما بلاش مین غیرک اتمناه
خیلی بیخود هست که اگر از کسی دیگه ای بخوام برام روزهای قشنگی رقم بزنه

هو ده کلامى حبک مفیش بعدیه
کلام من اینه که بعد از عشقت هیچ عشقی وجود نداره

 فتحت عینی علیه وعرفت راحتی معاه
چشم من را به عشقت گشودی و  آسایشم رو در عشقت پیدا کردم