ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

قالتلی قول

براتون آهنگ زیبای قالتلی قول رو ترجمه کردم . البته به نظر من شبیه فیلمنامه میمونه امیدوارم خوشتون بیاد سعی کردم تا اونجا که ممکنه مفهوم رو منتقل کنم اگه متوجه اشکالی یا اشتباهی در ترجمه شدید حتماً بهم بگید تاتصحیحش کنم.

ادامه مطلب ...

تقدر تتکلم

از تمامی دوستان که نظر گذاشتن کمال سپاسگزاری رو دارم .

ادامه مطلب ...

عید و حب

با تبریک سال نو ، که انشاالله سالی پر برکت برای شما دوستان عزیزم باشه ، برای چنین موقعیت باشکوهی ترجمه آهنگ عیدوحب کاظم ساهر رو انتخاب کردم که کار خودم نیست و اونو کپی کردم .

ادامه مطلب ...

میال

آهنگ بسیار زیبای میال رو به سفارش نازی جان براتون ترجمه کردم

ادامه مطلب ...

بیحس بیه - رامی صبری

به سفارش نوید جان آهنگ زیبای رامی صبری رو ترجمه کردم امیدوارم خوشتون بیاد

ادامه مطلب ...

مهما کبرت صغیر

به سفارش نوید جان شعر آهنگ مهما کبرت صغیر رو ترجمه کردم امیدوارم خوشتون بیاد

ادامه مطلب ...

تعالی

شاعر : مدحت العدل

ادامه مطلب ...