ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

انا عایش ترجمه آهنگ

آهنگ عمرو دیاب به نام انا عایش ترجمه گردید. امیدوارم خوشتون بیاد.


لا برتاح فی لیلة ولا بنساک
یک شب هم آرامش ندارم و نمیتونم فراموشت کنم

ولا لقیت نهایة
و راهی برای تمام کردن این وضعیت نیافتم

و لو حتى ببعد ببقى معاک
و حتی وقتی ازت دور باشم . بازهم با توام (فکر توام)

و مانتش معایا
در حالی که تو با من نیستی

أنا عایش و مش عایش
من زنده هستم در حالی که زندگی نمیکنم

و مش قادر على بعدک
و قادر به تحمل دوریت نیستم

ولا عارف فی یوم أنسى

و بلد نیستم حتی برای یک روز فراموشت کنم

ولا عایز حبیب بعدک
و به عشقی بعد تو نیازی ندارم

و بسأل و قلبی بیحلم یوم یرتاح من جراحه
سئوال میکنم و رویای این رو دارم که از دستش آرامش پیدا کنم

لیالینا اللی کانوا ما بینا زمان راجعین ولا راحوا
خاطرات روزگاری باهم داشتیم همیشه هستند و فراموش نمیشوند


ماحبیتش غیرک و أعمل ایه فی شوقی و هوایا
کسی غیر تورو دوست ندارم و با این شوق و عشق چه کار کنم؟

و لیلی و نهاری بفکر فیک
تمام روز و شبم رو بهت فکر میکنم

ما ترجع کفایة
دیگه بس نیست که برگردی؟

,تعالی

تشکر از پیام های پر مهروصفاتون که با حضور سبزتون در وبلاگ باعث سرفرازی این وبلاگ میشیدبابت دوری چند وقته از وبلاگ از تمامی دوست داران و علاقه مندان به ترجمه های عمرودیاب معذرت خواهی میکنم  واین دوری بیشتر به خاطر مشغله شغلی هستش.


دوستی فرموده بودند که چت روم برای اینکار اختصاص بدیم . بنده یه گروه تو تلگرام ساختم که با کلیک روی لینک زیر میتونید وارد اون بشید

https://telegram.me/joinchat/BQpibAGqHgn0LPThe2jHxg


عزیز فرموده بودن که آهنگ تعالی رو ترجمه کنم. این آهنگ تقدیم شما عزیزان. 


نظر یادتون نره


راجعین نعشق وندوب ونعیش مع بعض حیاتنا

برمیگردیم و باز عاشق میشیم و در حد ذوب میشیم و باهم زندگی میکنیم


راجعین مایفیدش هروب من شوقنا ومن حکایاتنا

برمیگردیم و بدرد نمیخوره فرارکردن  از شوق ما به هم دیگه و داستانهایی که باهم داشتیم 


وتعالى تعالى تعالى یاحبیب العمر تعالى

بیا بیا بیا ای عزیزترینم بیا


کل اللى أنا عشته فى بعدک من عمرى ده مش محسوب

تمام روزهای که بدون تو سپری کردم جز زندگی حساب نمیشه


وحلفت انى هفارق وعیش من غیر عینیک

قسم خورم که جدا بشم و بدون چشمان تو زندگی کنم


مش بس لقیتنى عاشق أنا روحى لاقتها فیک

(الان) نه تنها میبینی که دیوانه وار عاشقتم بلکه وجود خودمو در بودن تو میبینم


یاحبیبى بلاش نعاتب ونجیب سیرة اللى فات

عشقم ما بیهوده همدیگه رو سرزنش میکنیم و گذشته رو مرور میکنیم


ده مفیش بین الحبایب غیر أحلى الذکریات

در حالی که بین عاشقان هیچ چیزی بهتر از خاطرات قشنگ نیست

نظر یادتون نره