ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ساعة الفراق 2014 عمرودیاب

آهنگ زیبای لحظه جدائی رو براتون ترجمه کردم که در مورد حرفهائی هستش که لحظه جدائی زده میشه



  ادامه مطلب ...

ایوه اتغییرت 2014 عمرودیاب


میدونم که از شعر این آهنگ هم لذت میبرید.مثل همیشه لطف کنید و نظرتون رو در مورد ترجمه بنویسید

 

ادامه مطلب ...

کان کل حاجه 2014

ترجمه آهنگ زیبای کان کل حاجه رو براتون قرار میدم امیدوارم خوشتون بیاد



کان کل حاجة اغلى حاجه کان الاسم حبیبی

تمام خواسته و با ارزشترین خواسته من بود و اسمش عشق من بود


 کان بین ایدیا نور عینیا وانا فکرته نصیبی

درکنارم بود بود نورچشمانم بود و من فکر میکردم مال من هستش


کان روحی فیه بین ایدیه قلبی وعمره بحاله

جون من به اون وابسته بود و و در دستانم و قلبم و تمام وجودم بود


کان دنیتی یا غربتی ما طلعش حبیبی حبیبی

دنیای من و نزدیکترین فرد به من بود و لی عشق من عشقم نشد


راح قلبی منی غصب عنی سبنی وراح على بابه

قلب من از من دست کشید و از من قلبم رو غصب کرد و قلبم به دنبالش رفت


 لیه خلانى احبه وهوا قلبه عایش ولاحبابه

چرا گذاشت من دوسش داشته باشم در حالی که اون قلبش پیش عشق های دیگه خودش بود


لیه هتطمن له بعد ده کله سابنی اروح من ایده

چرا دیگه باید بهش اطمینان کنم بعد این همه اتفاقات در حالی که منو رها کرد تا از پیشش برم


 لو حبنی کان ضمنی ومکنش سقانى عذابه

در حالی که اگر دوستم داشت به من اعتماد میکرد و منو از عذاب خودش سیراب نمیکرد

انا مش انانی عمرودیاب 2014

تبریک میگم به همه طرفداران خواننده بزرگ عربی مصری آقای عمرودیاب بابت آلبوم 2014 با نام شفت الایام. قبل از هرچیزی میخواستم نظرتون رو در مورد آهنگهای جدید بدونم که چطوری هستند بعضی از دوستان میگن به سبک قدیم هستند من هم میگم که عمرو دیاب بیشتر به کنسرتهاش فکر کرده چون این چند سال اخیر زیاد کنسرتهاش چنگی به دل نمیزد و نصف زمان هرکنسرت هم اجرای زنده نداشت با توجه به این آلبوم خیلی از آهنگهاش قابلیت اجرای زنده رو دارند وو هم مناسب جشن های عروسی هستند و مطمئنم امسال شاهد کنسرتهای قشنگی خواهیم بود. البته چیزی که مشخصه باز این آلبوم رکورد خواهد زد.

لطفاً نظر خودتون  هم در رابطه با آهنگها و این آلبوم و ترجمه بنویسید.


 

ادامه مطلب ...

ترجمه آهنگ جانا عمرودیاب 2014


تبریک میگم به تمام هواداران خواننده بزرگ مصری عربی عمرودیاب . آواز زیبای جانا واقعن شنیدنیه (این آهنگ ویرایش شد)



 آهنگ های بسیار قشنگی تو این آلبوم هست که انشاالله درر اولین فرصت که شعراشون رو کامل دیدم براتون ترجمه میکنم

ادامه مطلب ...