ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

معنی آهنگ مش فارق رامی صبری

ترجمه آهنگ قشنگ و غمگین مش فارق رامی صبری خواننده مصری. دوستان اگر میخواید از جدیدترین ترجمه های عمرودیاب خبردار بشید کافیست در تلگرام عضو کانال عاشقان عمرودیاب بشید لینک کانال: https://telegram.me/diabi

  

بعدت وقولت مش فارق نکمل ولا نتفارق

دور شدی و گفتی وقتی برای باهم بودنمون نداری


هتمشی الدنیا من غیرک وعادی هعیش

بدون تو روزگار میگذره و من عادی زندگی میکنم


وادینی بموت من اللهفه یارتنی مقولتلک ننسی

از غم دارم میمیرم ای کاش بهت نمیگفتم همدیگه رو فراموش کنیم


و بحلم لو تکون فاکر ومنستنیش

همیشه ارزو دارم که بهم فکر کنی و منو فراموش نکرده باشی


عذااااااابی عذاب لا انا بشوفک ولا احنا صحاب

از دینت در جداییمون عذاب سختی میکشم


ولا عمری عملت حساب للی انا فیه

تو عمرم خطایی نکردم که لایق چنین عذابی باشم


اااه


حاولت انساک ومش قادر کمان انساک

سعی کردم فراموشت کنم و همچنان نمیتونم


ولو ایامنا مش واحشاک هقولک ایه ؟؟؟

اگر تو دلتنگ باهم بودنمون نشدی من چه باید بهت بگم؟


واحشنی ونفسی نتقابل ومن جوایا مش قابل

دلتنگتم و با خودم در جنگم ولی از درون نمیتونم بپذیرم


احس بحد غیرک انت واقرب لیه

کسی به غیر تورو داشته باشم وبهش نزدیک بشم


حبیبی ارجعلی من تانی فی بعدک حاجه نقصانی

عشق من بهم برگرد در دوریت من من خیلی چیزها کم دارم


یاریتک لومتنی ساعتها طاوعتنی لیه ؟؟؟

ای کاش سرزنشم میکردی همون موقع که چرا باهات کنار اومدم؟

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام به احمد گل و دوست داشتنی...من ترجمه با آهنگ کامل گوش دادم.ترجمت مثل همیشه عالی بود...

مرسی نوید جان

مریم دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام ممنونم بابت ترجمه ی عالیتون /امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشین

مریم شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:35 ق.ظ

سلام خوبین با تشکر از ترجمه های عالیتون/من ترجمه ترانه ی سمیرة سعید /بحس بامان 2014. را می خواستم ممنونم

مریم چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام ممنون می شم ترانه ی سمیرة سعید /بحس بامان 2014 /را ترجمه کنین /بابت ترجمه های بی نظیرتون ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد