ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ماجرای پلیور به یاد ماندنی عمرودیاب و رازهای کلیپ تملی معاک 2000


"به هیچ وجه برنامه ریزی نشده بود و جز چیزهای انتخابی نبود برای فیلمبرداری ولی خیلی مشهور شد" . این خلاصه داستان پولیوری است که خواننده عمرودیاب هنگام فیلمبرداری آهنگ تملی معاک آن را به تن کرده بود . 

مریم امین در برنامه متحف المشاهیر بر روی برنامه نجوم اف ام راجع به پولیور معروف عمرو دیاب صحبت کرد و گفت در پشت صحنه همکاری های زیادی صورت گرفت.

و گفت عمرودیاب فقط یک خواننده نیست و او جزیی از زندگی ماست (اینو واقعا درست گفته) و ادامه داد او جزیی از زندگی ما میباشد و آهنگهایش از کاست به سی دی و بعد به فلاش تبدیل شدند و از همه بیشتر خاطره پولیور در آهنگ تملی معاک را که در ذهن همه باقی مانده بود را تعریف کرد  که دارای رنگ سفید و  آبی بود

و همچنین ادامه داد که .داستان به ۲۰ سال پیش برمیگردد که در اتوبوس راننده ی آن به آهنگ محمد فوزی تملی فی قلبی یا حبیبی را از رادیو گوش میداد و پسری ۱۸ ساله فکر نوشتن شعر یک ترانه جدید افتاد برای نوشتن شعر قلم و کاغذ نداشتن و از کسی جعبه کبریت و مدادی قرض کرد و کلمات آهنگ تملی معاک را نوشت .

و مریم امین ادامه داد  و گفت این پسر اسمش محمد علی موسی بود و پیش آهنگساز شریف تاج رفت که او هم آهنگ را به عمرو دیاب پیشنهاد داد و او هم تصمیم گرفت نام آهنگ را روی آلبوم بگذارد و کلیپ آن را فیلمبرداری کنند .  



و ادامه داد و گفت اولین باری بود که عمرو فیلمبرداری کلیپ را بیرون از مصر انجام میداد .و در پشت صحنه حوادثی پیش میآید که قابل پیش بینی نیست کارگردان شریف صبری وقت فیلمبرداری بین مدل و عمرو رو تنظیم کرده بود .

و گفت یک بار که عمرو برای فیلمبرداری رفته بود شریف صبری ازش خواست که زمان فیلمبرداری را به تاخیر بیندازد ولی عمرو مخالفت کرد و گفت من الان میخواهم فیلمبرداری انجام بده شریف صبری از عمرو خواست پولیور را عوض کند که همان پولیور معروف بود ولی عمرو قبول نکرد و گفت با همین لباس فیلمبرداری میکنم و عوض نمیکنم 

و گفت فیلمبرداری انجام داده شد و تنها باری بود که این لباس جز فیلمبرداری نبود و قرار بود که یک پیراهن گشاد و ژاکت تن کند وقتی که کلیپ وارد بازار شد این پولیور جز مد در زمستان ۲۰۰۰ شد . و ادامه داد گفت همیشه کلمه راز پولیور تملی معاک هست و عمرو میخندد و خاطره آن زمان را به یاد میآورد و میگوید لجبازی بین من و شریف صبری باعث مشهور شدن این پولیور شد مانند خود آهنگ تملی معاک 


وتاکید کرد گفت این پولیور جز مشهورترین چیزی بود که عمرو در تاریخ کلیپ های خود تن کرد عمرو دیابت لباسهای معروف زیادی داشت مثل پیراهن معروف که در افتتاحیه  آفریقا تن کرد و پیراهنی که در آهنگ متخافیش تن کرد و بسیار به چشم آمد و مد شد .و عمرو دیاب در همه عمر جلوتر از مد بوده.


ترجمه : FATMA

نظرات 1 + ارسال نظر
mahsarafiei سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 01:22 ب.ظ

مرسی از وبلاگت.

سلام خوشحالم خوشتون اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد