ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

یا احلی حاجه 2017 عمرودیاب

ترجمه آهنگ یا احلی حاجه از آلبوم معدی الناس که هم آهنگ قشنگی داره هم ترجمه اون توسط فاطمه خانوم صورت گرفته امیدوارم خوشتون بیاد . یادتون نره تو کانال جوین بشید    https://t.me/diabi 


  

یا احلی حاجه ف عمری انا نفسی احکیلک

ای قشنگترین چیز زندگیم  من دوست دارم برایت بگویم 


عن احساسی ؛عن اشواقیعن حبی ،وإعبر عن الحب اللی جوایا

از احساسم،واز اشتیاقم از عشقم و از عشقی که درونم است برایت بگویم (توضیح بدهم)


ودنیا جدیده و حکایه مجرد انی صادفتک 

ودنیای جدید و داستانی از وقتی که بدون قرار قبلی و کاملا اتفاقی تو را دیدم


ومن ساعه مانا شوفتک  دا من ساعه مانا عرفتک

واز زمانی که تو را دیدم  و از همان زمانی که تو را شناختم


سنه ف حبک ،سنه ف قربکولا أجمل،ولا أغلی ولا احلی 

 یک سال در عشق تو ،یک سال نزدیک تو ونه زیباتر ونه با ارزش تر و نه شیرین تر


نسیت نفسی ف دنیا کلها امانی رجعلی عمری المنسی،ولیل الحب صحانی

 خودم را در دنیایی پر از آرزو گم کردم   عمر فراموش شده ام برآیم بازگشت و شب عشق مرا بیدار (هوشیار) کرد


دا لیل الحب صحانی صحانی

 وهمان شب عشق بیدارم کرد  بیدارم کرد



وحنین الشوق ف حبک مدوبنی ،مسهرنی

 واشتیاق و رغبت به عشقت مرا سرگردان و گیج و بیدار نگه داشته .


مخلینی ادوب و اعشق ،واعیش و اعشق

 مرا سرگردان و عاشق کرده،و زندگی میکنم و عاشق میشوم


ولا قبله و لا بعده ،مورینی الحیاه جنه 

ونه قبل و بعد از آن،زندگی را برآیم بهشت کرده است 


دا الحب اللی جوایا و دنیا جدیده و حکایه 

این همان عشقی که در درون من است و دنیای جدید ی و داستانی است 


مجرد انی صادفتک و من ساعه مانا شوفتک دا من ساعه مانا عرفتک 

 به محض آنکه تو را بدون قرار قبلی و کاملا تصادفی دیدم ،و از زمانی که تو را دیدم 

 در همان لحظه تو را شناختم

نظرات 4 + ارسال نظر
IM جمعه 8 دی‌ماه سال 1396 ساعت 09:54 ق.ظ https://t.me/bobo1900

ممنون از لطف تون بابت این اهنگ بسیار زیبا لطف تون مستدام
خیلی دنبال ترجمه اش بودم

نوشا چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 08:23 ق.ظ

عالی بود..خیلی حال کردم

roya پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 02:14 ب.ظ

أنا احبک عمروو دیاب

الیاس جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:23 ب.ظ

این واقعا یکی از زیبا ترین آهنگ های عمرو دیاب هست و من مدتها دنبال ترجمش بودم
خوشحالم ک پیداش کردم
سپاس از سایت و تشکر فراوان از مترجم گرامی ...

ممنونم الیاس جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد