ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

لما انت بتعمل کده - رامی صبری

آهنگ زیبایی از رامی صبری براتون ترجمه کردم به نام لما انت بتعمل کذه امیدوارم خوشتون بیاد ببخشید اگه خیلی خودمونی ترجمش کردم .


لینک آهنگ دانلود در آخر متن برای دانلود قرار دادم شاید دوست داشته باشین آهنگ رو گوش بدین.


اگه در ترجمه مشکل دیدین در قسمت نظرات مطرح کنید.

ادامه مطلب ...

نفس المکان

با سلام خدمت شما دوست عزیز امروز براتون ترانه ی زیبای نفس المکان عمرودیاب رو ترجمه میکنم که از آلبوم زیبا و به یاد ماندنی "نورالعین" انتخاب شده امیدوارم که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیره

ادامه مطلب ...

فی حاجه فیک

سلام دوستان عزیزم  

امروز برای شما ترجمه ی ترانه ی "فی حاجه فیک" رو که به تازگی در سایتهای اینترنتی پخش شده قرار میدم امیدوارم لذت ببرید

ادامه مطلب ...

حوالیک

سلام به دوستان خوب و نازنینم امروز براتون ترجمه ی یکی از آهنگهای قدیمی عمرودیاب به اسم "حوالیک" از آلبوم "ویلومونی" رو قرار میدم من خودم با این آهنگ خاطرات زیادی دارم و امیدوارم مورد توجه شما عزیزان هم واقع بشه

ادامه مطلب ...