ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

فی حاجه فیک

سلام دوستان عزیزم  

امروز برای شما ترجمه ی ترانه ی "فی حاجه فیک" رو که به تازگی در سایتهای اینترنتی پخش شده قرار میدم امیدوارم لذت ببرید


فیه حاجه فیک ماعرفش ایه هى

چیزی در توست که نمیدانم چیست

بتحلیک دایما فى عنیا

که همواره تو را برای من زیبا میکند

وانت معایا انا بنسى الدنیا

زمانی که تو کنارم هستی دنیا را فراموش میکنم

وبسرح فیک انا کل شویه

به صراحت میگم من در مقابلت ذره ای بیش نیستم


بسمع صوتک ینده لیا

صدایت را میشنوم که مرا صدا میزند

دقات قلبى تبان فى عنیا

ضربان قلبم در چشمانم پیداست 


بقى معقولة دى حاجة عادیه

یعنی این عاقلانه و معمولی است؟

لا انت ملاک ومخبى علیا

نه تو فرشته ای و از من پنهان شدی 


قوللى ایه هی سهل علیا

بگو این چیه؟ برای من آسانش کن

الحیره دیه مش طبیعیه

این حیرت چیست غیر طبیعی است؟ 


اکتر ما الواحد یتمنى 

بیشتر از هر کسی تو را میخواهم

شایف الدنیا فى عنیک جنه

در چشمانت دنیا را بهشت میبینم

ولا کلامک اه یا حبیبى

آه از سخن گفتنت عزیزم

من رقته انسی ده العمر اتغنى

که از لطافتش ،آواز (اتفاقات)زندگی روفراموش میکنم 


نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

خیلی خوبه که تک آهنگای عمرو ترجمه میکنید!
یه دنیا ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد