ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

و فهمت عینیکی

امروز آهنگ بسیار زیبای و فهمت عینیکی رو ترجمه کردم البته به سفارش نوید جان . امیدوارم خوشتون بیاد

ادامه مطلب ...

سنین

امشب بخاطر شب ولنتاین آهنگ بسیار زیبای سنین رو ترجمه کردم . ادامه مطلب ...

اصلها بتفرق

دوستان شعر آهنگ بسیار زیبای اصلها بتفرق رو ترجمه کردم ۰ اگه در ترجمه مشکلی دیدیت یا از نظر شما ترجمه در جاهایی فرق میکرد تو قسمت نظرات بنویسید . خوشحالم میشم منو راهنمایی کنید.

ادامه مطلب ...

یاما

آهنگ زیبا یاما رو براتو ترجمه کردم امیدوارم خوشتون بیاد .

ادامه مطلب ...

مکنتش ناوی

طبق درخواست نوید جان آهنگ مکنتش ناوی رو ترجمه کردم . بقیشون هم آمادن که روزانه تو وبلاگ قرارشون میدم

ادامه مطلب ...

غمضت عینی رامی صبری

امروزآهنگ غمضت عینی از رامی صبری رو ترجمه کردم این شعرو خیلی دوست دارم چون........... اگه حوصله نداشتید عربی و فارسیشو با هم بخونید کل ترجمه رو آخرش نوشتم

ادامه مطلب ...

ایوه بحبک و عارف حبیبی

به سفارش ممد جان آهنگ قال فاکرینک (ایوه بحبک)  و عارف حبیبی رو ترجمه کردم ادامه مطلب ...

لو قادر

شعر زیبای آهنگ لو قادر رو براتون ترجمه کردم امیدوارم خوشتون بیاد


مفهوم : ( کسی که سعی میکنه معنی وفاداری و عشق رو یاد معشوقش بده ولی معشوقش از همون اول  مشکل داره)

ادامه مطلب ...