ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

حوالیک

سلام به دوستان خوب و نازنینم امروز براتون ترجمه ی یکی از آهنگهای قدیمی عمرودیاب به اسم "حوالیک" از آلبوم "ویلومونی" رو قرار میدم من خودم با این آهنگ خاطرات زیادی دارم و امیدوارم مورد توجه شما عزیزان هم واقع بشه

عن حبک مش حتوب عن قلبک مش حتوب

از عشقت توبه نخواهم کرد از قلبت توبه نخواهم کرد

حوالیک قلوب وقلوب بتمیل علیک وتدوب

اطراف تو قلبهای (عاشق) زیادی است که تو را میخواهند و در عشقت نابود میشوند

لکن یاروحى أنا حبى علیک مکتوب

اما ای وجود من عشق من در تقدیر توست

حبیبى یا کل عمرى یا برىء زى الملاک

عزیزم ای زندگی من ای بی گناه مثل فرشته

لهواک سلمت أمرى ولعمری الجاى معاک

تسلیم عشقت شدم و زندگی ام با تو ادامه پیدا خواهد کرد

أدوب ازاى ولیه لیه ومالیش الا هواک

چرا در عشقت از بین رفتم چرا و چگونه جز عشقت چیزی برایم نمانده

لیلک وسهرت فیه وعرفت الشوق معاک

شبهای عاشقانه ای را بیدار ماندم و عشق را با تو شناختم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد