ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

آلبوم 2011 تامر حسنی - اللى جاى احلى

به سفارش نوید جان آلبوم جدید تامر حسنی با نام:  اللى جاى احلى 2011  براتون قرار میدم ولی همه آهنگها در این پست قرار میگیره اگه آهنگ جدیدی اضافه بشه همین جا براتون امسشو مینویسم امیدوارم خوشتون بیاد.


آهنگ ترجمه شده در این پست :

احساس

دیما معاک

اللى عدی عدی

میهونش علیا

احساس

لیل نهار دایما فى سیرتة بحکى انا علطول

کل روز در مورد اخلاقش صحبت میکنم

من النهاردة خلاص حبیبى مفیش جراح ولا خوف
از الان عزیزم دیگه هر ترس و اذیتی تموم شد

احساس واخدنى بعید لاحلامى وکل الجاى قدامى بشوفة احلى ایامى وانا ویاة
احساسی که منو تا درو دستهای رویاهایم میبره و تمام چیزهای پیش روم روزهای شیرین برایم هستند و من همراه او هستم

فیة غرام فى قلبى مالینى علشانة وجوة عیونى دة مکانة نسیت الدنیا دى بحالها ولا بنساک
یه عشقی در اون وجود داره که قلبموپر کرده بخاطر چهرش چشمام دنیارو فراموش کرده (یعنی همش چهرش جلو چشمامه) و من فراموشت نمیکنم

نفسى اقرب لیة واقولة على اللى حاسس بیة
خودم میرم طرفش و احساسی رو که بهش دارم رو بهش میگم

مش هضیع اى ثانیة بیها انا اولى

یه ثانیه رو هم تلف نمیکنم  من اولین نفرم که بهش میگم(منظورش زود بهش میگم)




دیما معاک


دیما معاک لو فى الخیال حبیبی واقرب حد مهما الوقت طال
همیشه با تو هستم حتی در خیال خود و بهت نزدیک میشم هرچقدر زمان نزدیک شدن طول بکشه

وکانی حاسس من زمان فی یوم هنبقی لبعض زی ما قلبی قال
همیشه این حس رو داشتم که یه روز ما برای هم هستیم همونطور که قلبم گفت

انا بین ایدیک حلم ولا حقیقه وانت قصاد عنیا

من درآغوش تو هستم آیا این خیال باطله؟ و تو جلوی چشمانم هستی

احساسی بیک ازای معاه وصلت انا للدرجه دی
احساسی که درون توست چی همراه اونه که منو به این حالت کشونده

انت الوحید اللى انا اضحی بعمری وحیاتی وسنینی وذکریاتی واتمنی اعیش معاه کل الحیاه
تو تنها کسی هستی که عمرمو و سالهامو وخاطراتمو فداش میکنم و آرزو دارم که تمام زندگیمو همراه اون باشم

عارف نفس توعدنی بایه
میدونم که برگشتنش رخ میده

میبقااش حبیبی بینا وقت للخصام
عزیزم دیگه وقت قهر نیست

شوف ضاع وباقی قد ایه لیه الیوم یضیع فى بعادی عنک مش حرام

ببین چیزهای که از دست رفت و چی امروز برامون مونده که در دوری از تو هم داره از دست میره اینها گناه نیست؟ 




اللى عدی عدی


لا مش هعیش من غیر بیک انا لا
زندگی نمیکنم الا درون تو نه

قولی ایه یرضیک ایه
بگو چی خوشحالت میکنه

ها بقی زی مانا عدیتلک ماتعدیلی جایه احلی حیاه

همونطور بمون در حالی که هرچیزی گذروندی برای من نمیگذره ، وقت زندگی شیرین رسیده

واللى عدی عدی نبتدی تانی من انهارده وانا مش ممکن انی ارضی بحد غیری معاک

پیش من برگرد، برگرد تا از همین الان دوباره شروع کنیم ومن به هیچ چیز غیر از تو واقعاً خوشحال نمیشم

ویاما کان نااقصنی حاجات وانت مش حاسسنی ولو یعنى مش عاوزنی عمری انا ما انساک
چقدر آرزوهای تحقق نیافته هست و تو منو درک نمیکنی مگه اینکه دیگه بهم نیاز نداری؟ تمام زندگی من فراموشت نمیکنم
 
ایه شوف حبیبی هقولک ایه لو انت تزعل اعیش انا لیه
ببین عزیزم چی باید بهت بگم اگه تو بامن قهر کنی دلیلی دیگه برای زندگی من وجود نداره

مش انا غالى عندک وحیاتی عندک متسبنیش لو یحصل ایه

من پیش تو ارزشی ندارم وهر اتفاقی هم که بیوفته خیال زندگی در کنار تو منو ول نمیکنه 



میهونش علیا


میهونش علیا اسیبک میهونش علیا انساک
دلم نمیاد رهات کنم دلم نمیاد فراموشت کنم

میهونش علیا غرامک وهعیش طول عمری معاک
نمیتونم عشقتو رها کنم و تمام زندگیمو با تو خواهم بود

انسی بس انا ایه حنانه .. لمس ایدیه !
آِیا کافیه که فقط مهربانی و نوازش دستاشو فراموش کنم؟

هو بقی فى حاجه بتملی عنیا الا عنیه
اون چیز در حالی که چشم تو چشمم میدوزم پیدا میشه

ده هو اللى بحکیله وارتاح معاه واشکیله
اون کسیه که میخوام باهاش صحبت کنم و با اون بودن مایه آرامشمه و پیشش شکایت میکنم

واما تقسی الدنیا علیا انا بهرب واجری علیه
در مقابل ظلم دنیا فرار میکنم و دنبال اون میگردم


حالف ما غیره یکون فى حضنی لاخر یوم
قسم میخورم که تا آخرین روز زندگیم کسی غیر از اون تو آغوشم نباشه

مهما یحصل ومهما الف واشوف ف الدنیا عیون
اگه هزاران اتفاق بیوفته و عشق های دیگه ای پیدا بشه

نفسی تفتح قلبی وتشوف غلاوتک عندی

قلبم رو باز کن و ارزشتو پیش من ببین

نفسی تعرف ان الدنیا ف بعدک ملهاش لزوم

میدونی که دنیا بعد از تو لزومی برای زندگی نداره


نظرات 5 + ارسال نظر
نوید جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

این ترانه جزو آلبوم جدید تامر نیست.قبلا به صورت تک آهنگ خونده.

احمد جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.peb30.mihanblog.com/

ای بابا من چقدر خوشحال بودم یه شعرش گیر اومد باور نمیکنی تو فروم های عربی براحتی شعرهای عمرودیاب و رامی صبری اون هم فول آلبوم گیر میاد ولی تامر حسنی این همه دارم میگردم ولی هنوز به نتیجه اثر بخشی نرسیدم

مصطفی م ساکن شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://mosafer401.blogfa.com

سلام


مرسی از ترجمه ی اهنگ لا تستاهل

با اجازه لینکتون کردم با اسم احمد{عمرو دیاب}

احمد یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام دوست عزیز
من هم در اسرع وقت لینکتون میکنم

طرفدار تامر حسنی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام دوست عزیز
ممنون که کلی زحمت کشیدی و دنبال آهنگ گشتی ولی دوست خووبممطمینی ترجمه هات درسته ؟!‏
ترجمه ی بعضی واژه ها درسته منتهی بعضیاش خنده داره
ولی با این وجود ممنونم ازت

دوست من بیشتر من مفهوم اشعار رو مینویسم تا ترجمشون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد