ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

بنادیک تعالى .. بنادیک تعالى


ترجمه آهنگ بسیار زیبا و لذتبخش عمرو دیاب رو براتون قرار دادم .

نظر یادتون نره


بنادیک تعالى .. بنادیک تعالى

تورو میخونم بیا..تورو میخونم بیا


بنادیک تعالى .. بنادهیک تعالى یحلو العمر بیک

تورو میخونم بیا .. تورو میخونم بیا بیا زندگی با تو قشنگ میشه


بنادیک تعالى .. بنادهیک تعالى شایف احلامى فیک

تورو میخونم بیا..تورو میخونم بیا رویاهامو در تو دیدم


مغیرنى بقى اللى یشوفنى یسالنى بحب جدید

منو تغییر دادی هرکی میبینتم متوجه عشق جدیدم میشه


مغیرنى وشوقى لیک مغلبنى ملوش مواعید

منو تغییر دادی و عشقم برای تو منو دگرگون کرده بدون هیچ رابطه خاصی


تصدقنى انا اتعودت على قربک وخدت علیک

باور کن من عادت به نزدیک بودن و فکر کردن به تو دارم


وصدقنى دة مش بالوقت انا قدرى اقرب لیک

وباور کن الان سرنوشت یاریم نمیکنه تا بهت نزدیک بشم


لمس قلبى بکلمه عنیه قالتهالى ندهت علیة

با کلماتی که توسط چشماش برام بیان کرد قلبمو لمس کرد


ومن بدرى رسمله انا صورة فى خیالى وشوفتها فیة
و همون ابتدا شکلی در رویاهام ترسیم کرد و اونو دررویاهام دیدم

نظرات 10 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام.باز هم مثل همیشه ترجمه عالی یودش.راستی دیگه قصد نداری بقیه آهنگ های آلبوم جدید تامر حسنی ترجمه کنی؟آخه من هر روز به اینجا یه سری میزنم ولی خبری نیست.

ممنون نوید جان.
ببین همیشه بهم یادآوری کن آخه من یادم میره .اگه نمیخوای نظر بدی بیا تو کلوب بهم پیام بده تا یادم باشه ترجمه کنم.
موفق باشی

نازی سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

مرسی از ترجمه
منتظر بقیش هم هستم

نیلوفر سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://nilooss.blogfa.com

سلام
مثل همیشه عالی و زیبا خیلی استفاده کردیم
ممنون

محمد دیاب چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ

تبریک میگم آلبوم جدید رو احمد جان

من هم به شما و همگی دوستان تبریک میگم

محمد حیدری دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ق.ظ http://heidari-m.blogfa.om

سلام اینو هم گوش دادم با این ترجمه ها عالی شد.

ریحانه یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

exellent

ممنون ریحانه:)

[ بدون نام ] یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

ممنون

خواهش میکنم دوست من

سحر سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام عالی بود . خیلی خوب ترجمه می کنید. مرسی. آهنگ بسیار بسیار قشنگیه.

خوشحالم خوشتون اومده

Alireza یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:59 ب.ظ

عالی

علی بحرینی یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 08:53 ب.ظ

ممنون عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد