ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

هی حیاتی

کلمات : مجدی النجار

الحان : عمرو دیاب



هی هی حیااااااااااااتی و روحی هی   اون زندگی من و وجود منه

 

اجمل حاجه فی عمری دایما هی       زیباترین خواسته زندگی من همیشه اونه

 

هی هی اکید مش واحده عادیه       مطمئناً اون یک دختر عادی نیست

 

وانا حبتها بقلبی بکل ما فیاااااااااا    و من با قلب خودم و با تمام وجود عاشقش شدم

 

 

 

الاحساس اجمل احساس        احساسی که زیبا ترین احساسه

 

بالنسبالى اعز الاناس             در واقع برای من عزیزترین آدمه

 

وانا ویاها عرفت اعیش ومن دلوقتى بقولها خلاص

 و من با اون زندگی کردن رو یاد گرفتم و همین الان هم بهش میگم

 

انا مقدرش اعیش من غیرها انا حبیت مبحبش غیرها

نمیتونم با کسی غیر از اون زندگی کنم من عاشقشم کسی غیر از اون رو دوست ندارم

 

جنتى هى مش مع غیرهاااااااا    

خوشبختی من  اون هستش نه کسی غیر از اون

 

 

هى اللى بتملا الدنیا علیا و اللى بتفضل جنبى علطول

 اون که برام دنیارولذتبخش میکنه و برای همیشه کنارم میمونه

 

هى هى هى هى         اون دختره...

 

اجمل حلم برئ فى عینیا زى الموجه عیونها والله شئیه

 

زیباترین رویای پاک در چشمانم که موج خروشانی در چشمانش وجود داره

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
لیا جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

واااایییی من عاشق این آهنگشم...خیلی زیباست...خیلی خیلی ممنون دوست عزیز...

احمد جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.ashm.blogsky.com

خواهش میکنم لیا جان انشاالله بزودی بقیشون هم برای دوستان ترجمه میکنم

نیلوفر جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://nilooss.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بود
ممنون ممنون

نوید جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

خیلی خوب بود مثل همیشه.
به نظر من اگر جمله های عربی رنگی بشه بهتره و در ضمن اگر ترجمه ترانه مثل همیشه زیر جملات عربی قرار بدی بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد