ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه آهنگ لفیتها بلاد 2013

ترجمه آهنگ بسیار زیبای لفیتها بلاد به معنی سرزمینهارا گشتم از آلبوم 2013 عمرودیاب لفیتها بلاد شفت کتیر دیا به معنی
سرزمینهای زیادی رو گشتم تقدیمتون میکنم نظر یادتون نره

 


  

ملقتش جمال بنت بلادى العربیه
به زیبائی دختر عرب ندیدم

لفیتها بلاد شفت کتیر دیا ودیا
سرزمینهای زیادی رو گشتم

ولا قلبى مال غیر للبنت العربیه
ولی جز دختر عرب کسی قلب منوتسخیر نکرد

لیها سحر وروح لو فین هتروح
صاحب جادوئی هست که هرجا که بره

 من وسط بنات الدنیا تشوفها تقول هیا
از بین تمام دخترای دنیا وقتی دیدیش میگی این عربه

لیها سحر اکید یخدک لبعید
جادوئی داره که تو رو تا دور دستها میبره

 من وسط بنات الدنیا تشوفها تقول هیا
از بین تمام دخترای دنیا وقتی دیدیش میگی این عربه

تتحب یا ناس هیا اللى مالتلی عینیا

مردم اونی که چشمهای منو تسخیر کرده دوست دارند

 دنا شفت کتیر ورسیت على دیا
افراد زیادی دیدم ولی باز به همین (دختر عرب) برگشتم

دى رموش العین تقتل والضحکه شقیه
مژه های چشماش میکشند و خنده هاش ظالمانست (راست میگه)

 وفى ای مکان هیا تکون احلى صبیه
و در هرجا اون زیباترین دختر هستش

اوصفها بایه مهما اقول برضو شویا
با چی توصیفش کنم که هرچی بگم همچنان کمه

ده قوامها یمیل القى الدنیا مالت بیا

جسم اون کاری میکنه که میبینم دنیا با من لج میکنه

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

خیلی جالب بود معنیش!

خوشحالم که خوشتون اومد

ارزو سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

چی چی رو راست میگه؟!!!!
سلام.ممنون بابت ترجمه.معنی دیا ورسیت و شویا و مالت بیا رو اگه بشه جدا بگید ممنون میشم.در ضمن در خط دوم(البته خودتون استادید) ترجمه دقیق تر این میشه که سرزمینهای زیادی رو گشتم و خیلیا رو دیدم
بازم تشکر

ممنون بابت نذکرتون حق باشماست خط دوم نصفه ترجمه شده.
به نظرم دیا و دیا یعنی همینطور پشت سر هم
رسیت رو مطمئن نیستم ولی من به حالت برگشت تویفش کردم
مالت بیا هم فکر کنم میشه لج کردن و در افتادن

zohre جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

Age rast migoft too clip hash bayad ye dokhtare arab miyavord

این نظر شما هم صحیحه

SABER شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام. وبلاگتون پتانسیل وبسایت شدن رو 100% داره
احیاناً بهتر نبود توی خط پنجم:
تقول هیا = میگی خودشه
می شد؟
با آرزوی بهترین ها برای شما

سلام دوست من . ممنون که نظر دادید. نظر شما کاملن درسته میشه(میگی خودشه) من سعی کردم خودمونی تر و چیزی که به متن نزدیک باشه رو بگم.

این وبلاگ هرچند برای موتورای جستجو بهینه نشده ولی خداروشکر اعتبار خوبی تو موتورهای جستجو داره. سعی کردم همه چی ساده باشه. زیاد به وبسایت فکر نمیکنم. باز هم ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد