ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

دوام الحال عمرو دیاب 2013


سلام برهمگی و تبریک سال نو میلادی 2014 . این اواخر شنیدم که عمرو دیاب آهنگ جدید منتشر کرده گشتم و پیداش کردم واقعاً قشنگه مثل بقیه کارهای عمرودیاب سریع متن شعر رو پیدا کردم و براتون ترجمش کردم امیدوارم لذت ببرید هرجا مشکلی ایرادی چیزی دیدید خبرم کنید. در پایان هم لینک دانلود آهنگ رو براتون قرار دادم.

موفق باشید



  
دوام الحال من المحال کلام کتیر اتقال
زیاد گفته میشد که غیر ممکنه بتونی دوام بیاری
ولما عشت لقیته سهل یکون حقیقة مش خیال
وقتی که این دوره رو زندگی کردم دیدم که آسونه و یک حقیقته نه خیال

امبارح کنت بقول لو افترقنا تکون حیاتى دى نهایتها
دیشب به خودم میگفتم اگر از هم جدا بشیم پایان زندگی منه

 والنهاردة بقیت بقول مش عایز حد قدامى یجیب سیرتها
و امروز میگم نیازی نیست کسی اونو به یادم بیاره

معقول انا اشوف حیاتى تبتدى بعد نهایتها
بدرستی دارم میبینم که زندگیم بعد از پایان اون دوره داره شروع میشه


دوام الحال من المحال کلام کتیر اتقال
زیاد گفته میشد که غیر ممکنه بتونی دوام بیاری

ولما عشت لقیته سهل یکون حقیقة مش خیال
وقتی که این دوره رو زندگی کردم دیدم که آسونه و یک حقیقته نه خیال

ولا کنت اقدر یوم افکر للفراق اعمل حساب
هیچ وقت نمیتونستم فکر کنم که بعد از جدائی چیکار میکنم
 ولا کان فى بالى حلم عمرى فى یوم ولیلة الاقیة سراب
و هیچ وقت خواب چنین روزی رو نمیدیدم ولی امشب میبینم که یک فریب بیش نبود

امبارح کنت بقول لو افترقنا تکون حیاتى دى نهایتها
دیشب به خودم میگفتم اگر از هم جدا بشیم پایان زندگی منه

 والنهاردة بقیت بقول مش عایز حد قدامى یجیب سیرتها
و امروز میگم نیازی نیست کسی اونو به یادم بیاره

دی حقیقة واضحه عینیا متاخر شافتها
حقیقتی بود که دیر شناختمش(یعنی دیر به شخصیت معشوقش پی برد)



لینک دانلود آهنگ عمرو دیاب:


دانلود

نظرات 6 + ارسال نظر
فتوکده | کارت پستال و سرگرمی پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ http://tiny.pl/qd3k9

ســـــــــــلام ، وبـــلاگ خـــــوبی داریــــن . خوشـــحالیـــم بهتــون ســـر زدم

ازتـــــون دعـــوت میـــکـنم بــه ســــــایـت (( فتــوکــــده )) ســـــر بــزنــــــیـد

سایتی از کارت پستال های عاشقانه - تبریک تولد - مناسبتی و درخـــواستی

اس ام اس هـــای بروز - مــوزیک های برتر - عکـس های جــدید و کارت ویزیت
ــــــــــــــ ــــــــــــ ـ ـــــــــ
با کارت پستال شهادت امام رضا - کریسمس - و اس ام اس های ترکی بروزیم
ــــــــــــــ ــــــــــــ ـ ـــــــــ
لطفا مارو با نام فتــــوکـــده در وبلاگ خود لینک کنیـد وبه دیگــران معرفی کنید
ــــــــــــــ ــــــــــــ ـ ـــــــــ
اگر مایل به همــکاری در ســایت نویسنــدگی کنــید از تمـاس با ما اعلام کنید

زمینه همکاری ( طراحی - موزیک - اسمس - متن - آشپزی و ...)
ــــــــــــــ ــــــــــــ ـ ـــــــــ
فتوکده رو میتونید در گوگل نیز سرچ کنید ...
ــــــــــــــ ــــــــــــ ـ ـــــــــ
لطفا نظرتون رو بی تعارف در مورد کارت پستال ها در سایت اعلام کنید
ــــــــــــــ ــــــــــــ ـ ـــــــــ
حتما تشریف بیارید مطمئنن از کارت پستال ها خوشتون میاد و میتونید

ریحانه پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ

ممنون بایت ترجمه

سپاس ریحانه خانوم

armin پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

مرسی

موفق باشی آرمین جان

نهال جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام
ترانه های عربی واقعا پر احساسن
ممنون که ترجمشو گذاشتین
ولی لینک دانلود باز نمیشه

متاسفانه لینک فیلتر شده

نسرین یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:07 ب.ظ http://facebook.de

سلام باز هم ممنون از زحمتتون بابت این ترجمه عالی شکرا من اعماق القلب

شکراً

نسرین دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ق.ظ http://facebook.de

سلام دوباره واقعا خسته نباشین که این زحمت ترجمه رو به خودتون میدین متشکرم

ممنون. قابل شمارو نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد