ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه قلبی اتمناه عمرودیاب 2017

ترجمه آهنگ قلبی اتمناه 2017 آلبوم معدی الناس عمرو دیاب برای اخبار و آهنگ و ترجمه ها حتما در کانال تلگرام عمرودیاب عضو بشید:

  
قلبی اتمناه
قلبم تمنایش کرد

وانت ویایا یاما قلت ان شالله یا حبیبی ان شالله تبقی لیا ان شالله
- و زمانی که تو با منی چقدر گفتم خدا کند ای عشم خدا کند که برای من بمانی خدا کند

قلبی اتمناه من بین الدنیا بحالها نداله وجاله
- قلبم از بین تمام دنیا او را تمنا کرد؛ صدایش کرد و به سوی او رفت

الله الله اهو ده اللی مفیش اتنین فی جماله
-خدای من خدای من او کسی است که در زیباییش دومی ندارد

مین یبقی معاه کل ده ویفکر او یشغل باله ناس وحیاه لا لا لا لا لا
-هر کس که با او بماند امکان ندارد که به کس دیگری یا به زندگی فکر کند و مشغول باشد نه نه نه نه هرگز 

وانت ویایا یاما قلت ان شالله یا حبیبی ان شالله تبقی لیا ان شالله
-و زمانی که تو بامنی چقدر گفتم خدا کند ای عشقم خدا کند که برای من بمانی خدا کند

عمری ما هنساه وده وعد علیا وکلمه هأکدهاله
در طول زندگیم هرگز او را فراموش نمیکنم و این قولی است که به خود داده ام  و جمله ای است که روی آن تاکید میکنم

ومن الیوم ده لو فاتوا سنین عمری هعدهاله
و از امروز اگر سال ها هم از زندگیم بگذرد؛ آن(قول) را دوباره برایت باز گو میکنم 

مین یبقی معاه کل ده ویفکر او یشغل بالهناس وحیاه لا لا لا لا لا
-هر کس که با او بماند امکان ندارد که به کس دیگری یا به زندگی فکر کند و مشغول باشد نه نه نه نه هرگز
نظرات 4 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:42 ب.ظ

احمد جان ترجمه ت دقیق و عالیه...منتظر بقیه ترجمه هات هستیم.

محمد چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 08:09 ب.ظ

با سلام.....خیلی ممنون احمد اقا از ترجمه خوبتون ...... فقط خط دوم و جا له : و به سوی او آمد فکر کنم مناسبتره

الهه یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام ترجمه هاتون عالیه، فقط اگه میشه ترجمه آهنگ احلی حاجة را بذارید.
ممنونم

سلام ترجمه در وبلاگ قرار گرفت

فاطمه پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 08:57 ب.ظ http://bavarezendegi1394.blogfa.com

سلام لطفا ترجمه آهنگ خذ قلبی معاه رو هم بذارین .مرسی از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد