ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

سئوال


چرا از عمرو دیاب خوشتون میاد دلیلش رو بنویسید




چرا از عمرو دیاب خوشتون میاد دلیلش رو بنویسید


تو سمت راست صفحه قسمت نظرات نظرتونو بنویسید

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://SARAB64.BLOGFA.COM

سلام

ممنون از نظرتون

درمورد این آقا عمرو باید بگم شرمنده من نمیشناسمش

حتما خواننده خوبیه که اینقدر شما ازش تعریف میکنین

بازم مرسی

محمد دیاب سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

من اولین دفه ویدیوی تملی معاک رو که دیدم از همون وقت عاشق احساس اهنگ و خواننده اش شدم اون موقع بچه بودم حتا نمیتونستم اسم عمرو دیاب رو درست بخونم ولی اسمشو حفظ کردم و بعدا که یکم بزرگ شدم اسم عمرو رو سرچ کردم و فهمیدم چه کسی هستش

ehsan ghafari پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:33 ق.ظ

chon dost dokhtaram be man 13 sal pish goft shabihe ishonam va raftam pidash kardam va ba ahangash zendegi kardam va miparastamesh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد