ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

نفسى اعرف - رامی صبری

امروز شعری رو ترجمه کردم براتون از ترانه های رامی صبری که هم آهنگش زیباست و هم شعرش .

نفسى اعرف عامل ایه بعد منى وحاله ایه
خودم میدونم چه کار کرده ام که ازم دور شد و میدونم چه حالی داره

نفسى اشوفه مرة واحدة بس واطمن علیه
فقط یه بار دیگه ببینمش،اعتمادشو جلب میکنم

لو بایدى کنت افضل طول حیاتى جنب منه
اگه دست من بود ترجیح میدادم تمام زندگیمو کنار اون زندگی کنم

کنت اموت ولا انى ثانیة واحدة ابعد فیها عنه
میمردم اگه برای یه ثانیه از اون بخواهم دور بشم


کنت ابیع عمرى وحیاتى بس اعیش العمر لیه
تمام زندگیمو رها میکنم که فقط برای اون زندگی کنم

نفسى یعرف انى لسة قلبى ملکه ومش ناسیه
خودم میدونم  همچنان قلب من خونه اونه و هنوزفراموشش نکرده ام


نظرات 2 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ

عالیه.همیشه همینطور فعال باشی.در ضمن ترجمه ترانه لما قابلتک از عمر دیاب را میخواسنم.با تشکر.

چشم حتماْ برات ترجمه میکنم

محمد دیاب پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

آخی عجب احساسی داره،مثل همیشه محشر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد