ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

فاکر زمان - رامی صبری

.......... امیدوارم خوشتون بیاد.





فاکر عینیها وضحکتها لمسة ایدیها وبرائتها

چشمان و خنده هاش و نوازش دستانش و مهربانیشو به یاد میارم

زی الملایکة فی رقتها فاکر زمان
درمهربانی همانند فرشته ها بود ، اون دوران رو به یاد میارم

لو حتی کانت نسیتی انا لسة فاکر
حتی اگه منو فراموش کرده باشه من هنوز اونو به یاد دارم
 
ویارتنی اشوفها تانی ولو صدفة فی ای مکان
آرزو دارم از دوباره ببینمش حتی به طور تصادفی هر جا که باشه

هتمنی اشوفها واقولها ان حقیقی بحبها
آرزو دارم ببینمش و بهش بگم واقعاً دوستش دارم

وقفت حیاتی وبعدها عایش وحید
بعداز رفتنش زندگیم ساکن شده و تنها شده ام

اجمل سنین انا عشتها کانت معاها وجنبها
زیباترین سالهای زندگی من همراه با او و در کنار او بود

بتمنی تانی ارجعلها انا من جدید
آرزو دارم از دوباره پیش اون برگردم

عمر اللیالی ماخلتنی انساها یوم ولا نستنی
شبهای زندگی زمن گذاشت که فراموشش کنم و باعث فراموشی هم نشد

وبجد فعلا وحشتنی طب اعمل ایة
واقعاً دلم براش تنگ شده ، خب باید چه کار کنم؟

هی اللی قلبها ریحنی ولا باعنی مرة ولا جرحنی
اون کسی بود که قلبش بهم امید داد و یکبار هم مرا نفروخت و آزارم نداد

معرفش ایة کان خلانا بعدنا لیة
نمیدونم چه چیزی چه چیزی باعث شد از هم دور بشیم

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام

بازم شاهکار کردین

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد