ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

بتخبی لیه


کلمات : ایمن بهجت قمر
الحان : عمرو مصطفى
توزیع : طارق مذکور



بتخبی لیه حبیبی علیة

عزیزم چرا از من پنهان میکنی

ده انا کلی لیک بصیلی فی عنیّة
من متعلق به تو هستم به چشمانم نگاه کن

وقول اللی نفسک تقوله واستنیتک تقوله
بگو اون چیزی رو که دلت میخوا بگی و من منتظرم تا بگیش

ده انا بحلم طول حیاتی باللحظة دیة
در تمام زندگیم رویای من چنین لحظه ای بود

مستنی ایه ماتریح قلبی
چرا معطل میکنی و به قلبم آرامش نمیدهی

باین علیک مکسوف ومخبی
ازت معلومه غمگین هستی و داری یه چیزی رو پنهان میکنی

روح لوم عنیک هی اللی نادیتنی
برو چشاتو سرزنش کن که با من حرف میزنن

فتنت علیک قالت وحکت لی
تو رو گول زدن وهمه چی رو بهم گفتن

ریحنی وقولها بصراحة مش لاقی ای راحة
منو آروم کن و اونو بگو. معلومه که تو رو داره اذیت میکنه

کلمة واه لو یا عمری تقولها لیّه
یه کلمه است ولی وای عزیزم اگه اونو بهم بگی

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ

عالیه پسر

ممنوننننننننننننننننننننننننن

محمد دیاب چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

مرسی احمد جان عالی بود

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد