ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

و حیاتی خلیکی

امیدوارم خوشتون بیاد. اگه متوجه نقص ترجمه شدید بهم خبر بدید تا اصلاحش کنم

من غیر معقول من غیر مااقولها هتعرفی احساسی أیه من قلبی
درست نیست جز چیزی که میگم بفهمی احساس قلب من نسبت به تو چیه

 لو هتقربی هتحسی بیه وتصدقیه
اگه نزدیک بشی اونو حس میکنی و باور میکنی

وحیاة عنیکی انتی اللی عاش قلبی انا یدور علیه
قسم به چشمانت تو باعث شدی قلب من دنبالش بگرده( عشق منظورشه)

 وخلاص لقیت کل اللی یاما حلمت بیه فی اللحظه دی
ودرآخر تمام اون چیزهایی که آرزوشو داشتم تو یه لحظه پیداکردم

وحیاتی خلیکی مع قلبی دا یکفیکی ولیل نهار بیقول یاحبیبی
جون من با قلب من باش تا تو روسیراب کنه از گفتن عشق من درتمام روز

وحیاتی خلیکی وعنیا تقولها لعنیکی هقول لمین غیرک یاحبیبی
جون من بمان تا چشم من به چشم تو بگه  چه کسی غیر از تورا عشق بنامم

هتمنى أیه وانتی معایا وبین ایدیا اتمنى ایه غیر ان قلبی یحضنک وتحضنیه وتحسی بیه
وقتی تو بامنی وکنار منی آروزی دیگری ندارم جز این که قلب من تورا در آغوش بگیرد و تو هم آنرا بغل کنی و اون رو حس کنی
 
   

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

انا بجد بشکرک.در ضمن اسم درست ترانه وحیاتی خلیکی هست که اگر اصلاح کنید بهتر است تا دوستان اشتباه نکنند.

تسلم ایدیکی ( حال میکنی زبون سوریه ای) .

نوید شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

خواهش میکنم.دوباره یک لیست طولانی برات دارم از آلبوم اول رامی صبری که منم مثل تو صدا و ترانه هاشو دوست دارم
۱- بحبک ۲- حبیبی الاولانی ۳- فرجت الناس علیه ۴-سکت لیه فقط بگو که دقیقا کی ترجمه هاشون میزاری؟با تشکر.

عزیزم واقعاً نمیدونم چی بگم سعی خودمو میکنم سریعاً ترجمه میکنم

محمد دیاب جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

مرسی احمد جان برای ترجمه ی به این قشنگی،خیلی اهنگ خوشگلی هستش،ضمنا معذورم بخاطر این چند وقتی که نبودم بخاطر امتحانا و یه چیز دیگه،معنی "دا یکفیکی " توی خط پنجم چی میشه عزیز؟

خواهش میکنم. دایکفیکی یعنی بی نیاز کردن؛ اشباع کردن؛ لبریز شدن از چیزیی یعنی شما مثلاً بهتون یه چیزی داده بشه اونقدر زیاد بهت داده بشه که دیگه تورو اشباعت کنه اونجا هم معنیش اینه که اونقدر بهت میگه عشق من که دیگه اشباع از عشق بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد