ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

أعمل إیه

أعمل إیه


کلمات : امیر طعیمة
الحان : عمرو مصطفى
توزیع : طارق مدکور


أعمل إیه فی اللی أنا حبیته و اللی القلب أختاره
چیکار کنم برای کسی که عاشقش شدم و قلب من انتخابش کرد


و اللی معاه من یوم ما لقیته جنة قلبی و ناره

وقتی که پیداش کردم شادی قلبم و عشق رو درون اون دیدم


و الله و أدی حال الدنیا و الله بنحب فی ثانیة

به خدا دنیا همینه،به خدا در یک ثانیه عاشق میشیم


و اللی بنحبه یا قلبی روحنا ملک أیدیه

کسی رو که عاشقشش میشیم زندگی ما دست اونه


ولا بأدیه ولا کان بأیدیا الحب و أشواقه

عشق و اشتیاقش دست من و اون نیست


لما عینیه ندهت لعنیا قلبی و قلبه أتلاقو

زمانی که چشمانمان همدیگر را میخوانن قلبهای ما باهم ارتباط برقرار میکنن


أدی الشوق و أدی اللی جراللی من الحب و أیامه

همین اشتیاقه و این اتفاقاتیه که از عشق و روزگارش برای من اتفاق میفته


أنا حبیت و سهرت لیاللی أنا صدقت کلامه

من عاشق شدم و شب زنده داری کردم و حرفهای اونو باور کردم

نظرات 7 + ارسال نظر
بیتا پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

دست گلت درد نکنه احمد جان

لیا پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

ممنون احمد جان...خیلی قشنگ و روان...آخی...کی باورش میشه این آهنگ مال یازده سال پیشه......چه کاری خوبی...میشه بازم آهنگای قدیمی عمرو جونی رو ترجمه کنی؟..البته اگه وقت داشتی ها...بازم خیلی خیلی ممنون..

احمد یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ http://ASHM.BLOGSKY.COM

سلام
بیتا جان خواهش میکنم
لیا جان چشم حتماً

Reza یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

دست شما درد نکنه ، بی زحمت آهنگ شخبط علی الحیط از حماقی رو ترجمه کنید

لیا دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام احمد جان...کجایی؟ دلمون تنگ شده ها...

احمد سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.ashm.blogsky.com

سلام
رضا جان حتماً
لیا جان فعلن درگیر امتحاناتم ولی سعی میکنم وبلاگ راکد نمونه

لیا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام احمد جان...خسته نباشی..یه خواهش داشتم...امکانش هست که آهنگ های مش طبعیه . قول و اتکلم از محمد حماقی رو برام ترجمه کنی..میدونم سرت شلوغه..هروقت که وقت داشتی..ممنون میشم دوست جون..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد