ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

هقدر

ترجمه ی ترانه ی هقدر رو به درخواست عباس آقای عزیز در وبلاگ قرار میدیم امیدوارم که مورد توجه ایشون و سایر دوستان واقع بشه:


هـقـدر

خواهم توانست


کلمات : ولید الغزالی
الحان : مدین

توزیع : فهد


هقدر ایوة هقدر بعد منک اعیش وافکر فی اللى جاى ولا عمرى هندم على اللى راح

میتوانم آره میتوانم بعد از تو زندگی کنم و به آنچه خواهد آمد فکر کنم و هرگز در عمرم بابت چیزهای از دست رفته پشیمان نخواهم شد
غلطة ومش هکرر غلطتى ویاک ولا ارجع لیک فى یوم فى حد یرجع للى راح

اشتباهی بود که تکرار نخواهم کرد اشتباه من با تو بود و دیگر به تو بر نمیگردم
نادر تلاقى زى بس فى زیک کتیر

مثل من کم پیدا میکنی ولی مثل تو زیاد هست
انا عیشت معاک بقلبى اللى کان دایما مضحى

من با تمام وجودم با تو زندگی میکردم اما همیشه قربانی بودم
کل حاجة وانت بتکافه بجراح

هر چیزی که در تو بود مرا عذاب میداد یا ( هرآنچه برات انجام میدادم با زخم جبرانش میکردی)
کدبه وعاشها قلبى بس کان الذنب ذنبى مش بلومک بس روح زى اللی راح

با وجود نیرنگ او من از صمیم قلبم با او زندگی میکردم اما این گناه، گناه من است و تو را سرزنش نمیکنم فقط برو مانند چیزهایی که از دست دادم
هبدا من انهارده واللی فات من عمری ذکرى تفتکرها تقول یاریتنى ماسبتوا راح

از الان شروع خواهم کرد و آنچه از عمرم رفته مانند یک خاطره ای است که وقتی به آن فکر میکنی میگویی ای کاش رهایش نمیکردم
نظرات 4 + ارسال نظر
لیا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ

ممنون از نیلوفر عزیز و اجمد جان...عالی مثل همیشه...
احمد جان..ممنون که اسم شاعر و بقیه چیزها هم گذاشتی...

احمد شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.ashm.blogsky.com/

سلام لیا جان خواهش میکنم البته باید از نیلوفر خانوم تشکر کرد که تمام زحمتشونو ایشون کشیدن

نیلوفر شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

خواهش میکنم دوستان عزیزم واقعا قابل نداشت

عباس جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ http://a-d-w.blogfa.com/

ولک...دمتون گرم..خیلی عالی بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد