ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ادامه ی ترانه های دینی

سلام به دوستان عزیز

امیدوارم طاعات و عبادات شما عزیزان مورد قبول درگاه حق واقع باشد امروز هم با ادامه ی ترانه های دینی عمرودیاب در خدمت شما عزیزان هستم

یا صبور


یارب صبرنی على کل ما بلانی

پروردگارا مرا بر تمام بلاها شکیبا بدار

یارب قدرنی مکونش حد تانی

پروردگارا به من توانی بده که کس دیگری نشوم
فیه فی الحیاة أسرار

در زندگی رازهای زیادی نهفته است
فیه ألف ألف اتجاه

در آن هزاران هزار اتفاق است
وانا عشتها باصرار

و من به این زندگی ادامه میدهم
مش لاقی طوق النجاة

هیچ گشایش و نجاتی نخواهم یافت
مانجانیش غیر ذکرک

جز یادت چیزی نجاتم نخواهد داد
مانجانیش غیرک

جز تو کسی نجاتم نمیدهد
دانا کل ما افتکرک

و من همواره به تو فکر میکنم
بغرق یا رب فی خیرک

پروردگارا مرا غرق خیر و برکتت کن!
یا صبور

ای صبور

.....................................................................


یا باقیای باقی
کل شیء فى الدنیا هالک کل شیء
إلا وجهک الکریم
همه چیز جز تو در این دنیا فانی و از بین رفتنی است
انت یا ربی یاللی مالک کل شیء
تو این پروردگارم یا صاحب اختیار هر چیز
یا رحمن یا رحیم
ای که رحمت عام و خاصت شامل همه میشود
انت العظیم
تو بزرگی
انت الملک فى القلب لحد یوم الوعد
تو صاحب دل انسانها در روز رستاخیز هستی
والأمر لیک یا رب من قبل أو من بعد
یا باقی
و حکم و دستور در هر زمانی برای توست
ای جاودان!

نظرات 6 + ارسال نظر
ali شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://dadidownload.loxblog.com

wow wow
چه مطالبی بیا ببین

ali شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://dadidownload.loxblog.com

wow wow
چه مطالبی بیا ببین

نوید یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ

نیلوفر خدا همیشه بهت سلامتی بده.

نوید سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

با سلام به احمد
من یک خواسته ای از احمد داشتم و اونم اینه که از امروز به تنهایی و با سلیقه خودش شروع کنه به ترجمه ترانه های دینی جدید عمر دیاب تا همگی دوستان قبل از تمام شدن ماه رمضان از این ترانه های جدید لذت ببرن.

احمد پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.ashm.blogsky.com/

سلام به تمامی دوستان با عرض قبولی طاعات و عباداتتون.

اولاً از نیلوفر خانوم کمال تشکر رو دارم و از زحماتشون بابت ترجمه تشکر میکنم.

ثانیاً خدمت دوست عزیزمون و یار همیشگی وبلاگمون آقا نوید عرض میکنم که نوید جان نیلوفر خانوم مطالبی رو که میذارن توی وبلاگ توسط من تو وبلاگ انتشار پیدا میکنه یعنی اول خوب برسیشون میکنم ایرادی داشت برطرفشون میکنم سپس منتشر میشه . امیدوارم که مورد توجه شما و بقیه دوستان قرار گرفته باشه

ندا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ http://sarab64.blogfa.com

سلام به به یه مدته نیومدیم اینجا ببین چقدر آهنگ ترجمه شده

خسته نباشید هم شما هم نیلوفر خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد