ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

لسه خیالى : هنوز در رویای من



ألحان وغناء : عمرو دیاب


کلمات: بهاء الدین محمد



صعب اعیش ف المکان اللى انتى عشتى معایه فیه

سخته برام در جایی زندگی کنم که تو هم اونجا با من بودی


علشان کده انا لازم اسیبه وانتى عارفه ح اسیبه لیه

بخاطر همین من باید اونو( مکان) رها کنم وتوهم میدونی چرا باید رهاش کنم


لسه خیالى شایفک رایحه وجایه کأنک لسه معایه

هنوز در رویای خودم میبینم که ما باهم رفت و آمد داریم انگاری که تو با من هستی


لسه شایف حتى صورتک جنب صورتى ف المرایه

هنوز هم تصویرتو کنار تصویرم تو آینه میبینم


وساعات باسمع صوتک حى

و لحظه هایی که صداتو میشنوم


وساعات بالمح نورک جى

و لحظه هایی که حضورتو حس میکنم


یعنى طول مانا ف المکان دا لسه عایش ف الحکایه

تمام اون لحظه هایی که من اونجام هنوزهم تو قصه مون زندگی میکنم


اسیب مکانا وامشى زیک وانهى کل الذکریات ؟!

اونجارو رها کنم و مثل تو برم و تمام خاطراتمونو فراموش کنم؟


والا اسیبه وآجى ازوره کل ماشتاق ل اللى فات

نه فراموششون نمیکنم و میام به اونجا(مکان)و تمام خاطراتی که هنور هم دوستشون دارم سر میزنم

نظرات 3 + ارسال نظر
site02 جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.site02.z2z.ir

562021526025آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.z2z.ir

نیلوفر جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام استاد
عاااااااااااااااااالی مثل همیشه

نیلوفر جان خجالت زدم نکن

عباس یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ http://a-d-w.blogfa.com/

یا سلام

شکراً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد