ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

پخش زنده کنسرت عمرودیاب

دوستان در صفحه فیسبوک رسمی عمرو دیاب گفته شده که کنسرت عمرودیاب که به مناسبت جشن های ملی دولت کویت در ماه فوریه برگزار میشود پنج شنبه به تاریخ 6 فوریه یا همون 17 بهمن ماه خودمون به صورت زنده از شبکه دولت کویت پخش میشه امیدوارم که از دیدن این کنسرت لذت ببرید . البته نمیدونم ساعت پخشش کی هستش اگر شما میدونید خوشحال میشم بهم خبر بدید

نظرات 10 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ http://mahpop.ir

سایتت فوق العادس
هیچ میدونستی میتونی تک تک کسایی که میان وبلاگت میتونی پول دریافت کنی؟
سیستم رایگان ماه پاپ به تو این امکان رو میده بدون کمترین زحمتی از سایتت پول در بیاری
mahpop.ir

محسن جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

احمدجون داداش هستی هنوز؟هر چندماه اعلام حضور کن نگران نشیم همینکه اعلام حضور کنی کافیه ترجمه رو بیخیال

نوید چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

با سلام به احمد عزیز...
میخوام ترانه جدید *الموضوع فیک* از تامر حسنی رو برامون ترجمه کنی.

محسن جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

کجایی احمد؟دیگه واقعا دارم نگران میشم آقا بیا ترجمه ی لطیفه رو نخواستم بیا فقط برگرد ببین نویدم برگشته. بعد از رفتن نیلوفرجوجو این وبلاگ خیلی دوست داشتنی تر شده بیا احمدجون.انشالله که اتفاقی نیفتاده واست.

خواهش میکنم محسن جان. نیلوفر خانوم واقعن کمک بزرگی برای من تو این وبلاگه

محمد سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام
سایتتون عالیه
من کلی ترجمه کپی کردم ولی خب نتونستم در هر پست تون نظر بذارم
در کل ازتون تشکر می کنم
مرسی

موفق باشید فقط اگر لینک مطالب رو هم در اختیار بقیه دوستان بذارید ممنون میشم

نوید پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام به احمد عزیز...
چرا دیگه ترجمه ای از خواننده ها نمیزاری؟
14 اسفند ازت خواهش کردم ترجمه ترانه *الموضوع فیک* از تامر حسنی را برامون بزاری ولی خبری نشد...
امروز 12 تیر 93 ازت میخوام که آهنگ جدید *هموت و ارجع* از تامر حسنی که تیتراژ انتهایی سریال *فرق توقیت* هستش رو برامون ترجمه کنی...

سلام نوید جان انجام شد دوست من

مهسا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام و عرض ادب

مهسا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام مجدد
بنده یکی از دوست داران عمرو دیاب عزیز هستم

و آرزو دارم ایشون رو در حال اجرای زنده ترانه های ماندگارشون ببینم

میخواستم بپرسم شما از تاریخ کنسرت های آینده ایشون اطلاعی دارین

آیا تو این زمینه میتونید به بنده کمک کنید؟

به کانال تلگرام ما بپیوندید اطلاعات رو اونجا در اختیارتون میذاریم

مهسا چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:35 ق.ظ

احمد جان




من مامان سیمرغم

خودمو مهسا معرفی کردم اینجا



از آشنایی با تو و زحماتی که برای ما میکشی کمال تشکر رو دارم

دوست خوبم *

مهسا پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام مجدد


احمد عزیز



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد